جلوگیری از ثبت نام یک کاندیدا در ستاد انتخاباتی گچساران

چهارمین  کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نتوانست نام خود را در لیست کاندیداهای این انتخابات ثبت کند. به گزارش پیک ملت ، ” مهدی صادقی مقدم”  استاد دانشگاه علمی کاربردی و با مدرک ارشد کامپیوتر دقایقی پیش با حضور در فرمانداری گچساران بعنوان سومین کاندیدای حوزه انتخابیه گچساران

کد خبر : 647
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۶:۱۲
جلوگیری از ثبت نام یک کاندیدا در ستاد انتخاباتی گچساران
چهارمین  کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نتوانست نام خود را در لیست کاندیداهای این انتخابات ثبت کند.
به گزارش پیک ملت ، ” مهدی صادقی مقدم”  استاد دانشگاه علمی کاربردی و با مدرک ارشد کامپیوتر دقایقی پیش با حضور در فرمانداری گچساران بعنوان سومین کاندیدای حوزه انتخابیه گچساران و باشت در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی حاضر شد اما مسولین ثبت نام از ثبت نام وی برای انتخابات پیش رو ممانعت بعمل آوردند.
دلیل ثبت نشدن نام این کاندیدای جوان در میان نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه گچساران و باشت ایراد در مدرک تحصیلی وی اعلام شده است.
از سوی ستاد انتخابات شهرستان به این کاندیدا اعلام شده که پس از رفع ایراد از مدرک تحصیلی می تواند در این انتخابات ثبت نام نماید.
صادقی مقدم اعلام کرده که بعنوان نامزد مستقل در انتخابات پیش رو برای کسب کرسی مجلس تلاش خواهد کرد.
پیش از این ” غلامرضا تاج گردون “با دو مدرک( دکترا و کارشناسی ارشد در رشته برنامه ریزی و تحلیل سیستم‌های اقتصادی)، “زهره فولادی وندا”با مدرک ( کارشناس ارشد حقوق بین الملل )، و دکتر مبارکی با مدرک ( دکترای حقوق عمومی و کارمند شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و استاد دانشگاه ) بعنوان نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت با مراجعه به فرمانداری ثبت نام کرده بودند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.