استاندار کهگیلویه وبویراحمد در گردهمایی بسیجیان عنوان کرد: بازار را رصد می‌کنیم ، از همه ظرفیت ها استفاده می کنیم که جلوی افزایش قیمت‌ها گرفته شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج متعلق به هیچ حزب، جناح، قوم و گروهی نیست بلکه سرمایه اسلام ناب محمدی(ص) و برگرفته از آرمان‌های امام خمینی(ره) است. به گزارش پیک ملت ، “حسین کلانتری” ،  پنجم آذر ماه ۹۸ در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان بویراحمد در مصلای امام خمینی(ره) یاسوج افزود: تشکیل بسیج را از

کد خبر : 533
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در گردهمایی بسیجیان عنوان کرد: بازار را رصد می‌کنیم ، از همه ظرفیت ها استفاده می کنیم که جلوی افزایش قیمت‌ها گرفته شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج متعلق به هیچ حزب، جناح، قوم و گروهی نیست بلکه سرمایه اسلام ناب محمدی(ص) و برگرفته از آرمان‌های امام خمینی(ره) است.

به گزارش پیک ملت ، “حسین کلانتری” ،  پنجم آذر ماه ۹۸ در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان بویراحمد در مصلای امام خمینی(ره) یاسوج افزود: تشکیل بسیج را از هوشمندانه‌ترین تدابیر حضرت امام (ره) است و امام راحل بسیج را برای نجات بشر از ظلم و ایجاد وحدت و همدلی کسانی که می‌خواهند در اوج شرافت زندگی کنند و با ظلم و ستم مبارزه کنند بنا نهادند.

وی اظهارکرد: این تصمیم پیامبر گونه حضرت امام حیات دوباره‌ای به جامعه بخشید و هر کسی که نام بسیج را به همراه دارد و یک بسیجی است باید به آن افتخار کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به برخی تعابیر حضرت امام از بسیج پرداخت و گفت: حضرت امام فرمودند “بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه‌های آن در آینده به بار می‌نشیند”، همچنین ایشان فرمودند “بسیج معراج اندیشه پاک اسلامی است”.

وی ادامه داد: تشکیل بسیج در جمهوری اسلامی از الطاف الهی بر ملت ایران است که باید قدردان آن باشیم. به فرمودرهبر معظم انقلاب “بسیجیان نیروهای کارآمد کشور در همه میادین هستند و هر جایی که بسیجی وارد شده دشمن شکست خورده و زمین‌گیر شده است”.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هر کسی با این شجره طیبه و یادگار حضرت امام نامهربانی کند، به نوعی با اندیشه امام و رهبری زاویه پیدا کرده است. بسیج متعلق به هیچ حزب، جناح، قوم و گروهی نیست بلکه سرمایه اسلام ناب محمدی(ص) و برگرفته از آرمان‌های امام خمینی(ره) است.

کلانتری بیان کرد: پاکترین، مخلص‌ترین، فداکارترین و آماده به کارترین انسان‌ها در مجموعه مقدس بسیج جمع شده‌اند و بسیجی باید دل با ایمان، مغز متفکر و آمادگی برای حضور در همه میدان‌ها و عرصه‌ها را داشته باشد.

وی با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری خطاب به بسیجیان اظهارکرد: معظم‌له فرمودند من به بسیجیان عزیز فعال این کشور علوی و فاطمی توصیه می‌کنم امیرالمومنین(ع) را به عنوان الگو قرار دهند که بهترین و بزرگترین الگو برای بسیجیان امام علی(ع) است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر کشور پس از سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این خصوص علی‌وار وارد میدان شدند و دشمنان به قصد توطئه علیه نظام به میدان آمدند اما هوشمندی و درایت رهبری، انسجام مسئولان و حضور باصلابت و آگاهانه مردم و پای کار بودن سپاه و بسیج این توطئه بزرگ که به وسیله دشمنان، اشرار و اراذل و اوباش و افراد کج فهم طراحی شده بود، خنثی شد و دشمنان سیلی بزرگی خوردند.

وی ادامه داد: در این راستا هوشمندی رهبری، انسجام و وحدت مسئولان، سران قوا، نیروهای مسلح، حضور مردم فهیم، بسیجیان، سپاه و نیروی انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی و حضور آگاهانه مردم اجازه وارد شدن خسارت بیشتر را نداد و مردم با راهپیمایی و محکومیت این اقدامات از امنیت و اقتدار کشور حمایت کردند که از حضور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار هفته گذشته تقدیر و تشکر می‌کنم.

کلانتری گفت: مردم حق اعتراض، انتقاد و مطالبه‌گری دارند و وظیفه مسئولان فراهم کردن زمینه برای گوش کردن، پاسخگویی و پیگیری این انتقادهای مردم است البته از همه ظرفیت ها استفاده می کنیم که بازار را رصد می‌کنیم تا جلوی افزایش قیمت‌ها گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه بین اعتراض و انتقاد با اغتشاش تفاوت است، افزود: اشرار و بیگانگان و فریب خوردگان به اموال عمومی آسیب رساندند و خسارات به بار آمده کار مردم نبود بلکه توطئه طراحی شده دشمنان و اشرار بود.

به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم و رسانه‌ها با نقد منصفانه و دلسوزانه نقاط ضعف را به مسئولان گوشزد کنند تا رفع شود، ضمن اینکه بیان نقاط ضعف نباید منجر به التهاب‌آفرینی و سوء استفاده دشمنان شود.

کلانتری با اشاره به اینکه به فرموده امام(ره) حفظ نظام از اوجب واجبات است، بیان کرد: تضعیف قوای سه گانه، مسئولان و مدیران اجرایی به نفع کشور و نظام نیست و همه پشت سر رهبری هستیم و بسیج نیز با تمام توان در صحنه حضور دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.