جان باختگان کرونا در کشور به ۴ هزار و ۱۱۰ نفر رسید/ ابتلای ۶۶۲۲۰ نفر به کرونا در کشور

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۶۲۲۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۱۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان ناشی از این ویروس در کشور به ۴۱۱۰ نفر رسید. به گزارش پیک ملت ف کیانوش جهانپور روز پنجشنبه

کد خبر : 4687
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۹:۴۲
جان باختگان کرونا در کشور به ۴ هزار و ۱۱۰ نفر رسید/ ابتلای ۶۶۲۲۰ نفر به کرونا در کشور

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۶۲۲۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۱۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان ناشی از این ویروس در کشور به ۴۱۱۰ نفر رسید.

به گزارش پیک ملت ف کیانوش جهانپور روز پنجشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۶۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶۶۲۲۰ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و تاکنون ۴۱۱۰ نفر از بیماران، جان خود را از دست داده‌اند و دیگر در بین ما نیستند.

جهانپور اظهار کرد: خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تاکنون ۳۲۳۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت گفت:  ۳۹۱۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

جهانپور بیان کرد: تاکنون ۲۳۱ هزار و ۳۹۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.