سقوط به دره جان مرد گچسارانی را گرفت

ریس فوریت های پزشکی استان از سقوط ، یک مرد ۳۶ ساله به دره ای  با عمق ۵۰ متری در شهرستان گچساران خبر داد. به گزارش پیک ملت ، به نقل از روابط عمومی، اورژانس ۱۱۵ محسن جلیل اظهار داشت : در ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه روز هجدهم فروردین گزارشی مبنی بر  سقوط یک شخص به

کد خبر : 4560
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
سقوط به دره جان مرد گچسارانی را گرفت

ریس فوریت های پزشکی استان از سقوط ، یک مرد ۳۶ ساله به دره ای  با عمق ۵۰ متری در شهرستان گچساران خبر داد.

به گزارش پیک ملت ، به نقل از روابط عمومی، اورژانس ۱۱۵ محسن جلیل اظهار داشت : در ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه روز هجدهم فروردین گزارشی مبنی بر  سقوط یک شخص به دره در یکی از کو ههای گچسارن به مرکز فوریت های پزشکی اعلام شد، که پس از گزارش ، فورآ نیرو های امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود : با توجه به شرایط صعب العبور بودن دره ، امکان انتقال جسد از دره به بالا توسط بالگرد وجود نداشت، لذا تیم امداد نجات  هلا احمر با تجهیزات فنی و تخصصی  جهت انتقال جسد از ته دره به بالا به منطقه اعزام شدند .

جلیل گفت :پس از اعزام تیم هلال احمر به پایین متاسفانه به علت سقوط در ارتفاع زیاد و جان باختن مرد ۳۶ یاله امکان امداد رسانی وجود نداشت در نتیجه جسد را به بالای دره  انتقال داده شد .

رئیس فوریت های پزشکی عنوان کرد: پس  از انتقال جسد به بالای دره تحویل عوامل اورژانس داده شد و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

محسن جلیل همچنین به یک مورد دیگر امداد رسانی در این ساعات اشاره کرد و گفت:  امداد رسانی به مرد ۶۰ ساله اهل روستای باباکلان که دچار سکته قلبی شده بود و انتقال این مرد به بیمارستان شهید رجایی گچسارن توسط تکنسین اورژانس خدمت دیگری به همشهریان بود که در همین ساعات انجام شد .

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.