انتقال هوایی زن باردار بدحال کهگیلویه ای به یاسوج

رئیس فوریت های پزشکی استان از انتقال یک زن باردار بدحال کهگیلویه ای ، به وسیله اورژانس هوایی گچساران به بیمارستان امام سجاد یاسوج خبر داد. به گزارش پیک ملت ، به نقل از روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی استان ، محسن جلیل اظهار داشت  : به دنبال تماس فوری با اورزانس ۱۱۵ برای

کد خبر : 4487
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۸:۵۴
انتقال هوایی زن باردار بدحال کهگیلویه ای به یاسوج

رئیس فوریت های پزشکی استان از انتقال یک زن باردار بدحال کهگیلویه ای ، به وسیله اورژانس هوایی گچساران به بیمارستان امام سجاد یاسوج خبر داد.

به گزارش پیک ملت ، به نقل از روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی استان ، محسن جلیل اظهار داشت  : به دنبال تماس فوری با اورزانس ۱۱۵ برای ارائه خدمات اورزانسی به یک زن باردار ۲۱ ساله با وضعیت وخیم در منطقه صعب العبور رود ریش آجم کهگیلویه سریعا یک اکیپ امدادی به وسیله با بالگرد اورژانس هوایی گچساران به منطقه اعزام شدند .

جلیل افزود : با توجه به شرایط حاد این زن باردار بالگرد در ساعت ۹:۳۵ دقیقه روز ۱۶ فروردین فورا به منطقه اعزام شد و ساعت ۱۱:۳۵ دقیقه بیمار به بیمارستان امام سجاد یاسوج رسید و این خانم ۲۱ ساله بدحال که بارداری سوم راتجربه می کرد با مراقبت های اولیه تکنسین های اورزانس به بیمارستان تحویل داده شد .

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.