شناسایی ۵ مورد مبتلا به کرونا در استان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع نمونه های ارسال شده به ازمایشگاه های تشخیصی، ۵ مورد جدید در سیزدهمین روز از فروردین ماه شناسایی شده است. به گزارش پیک ملت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه به تفکیک پراکنش جغرافیایی بیماران پرداخت و عنوان کرد:  ۳ بیمار

کد خبر : 4429
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
شناسایی ۵ مورد مبتلا به کرونا در استان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع نمونه های ارسال شده به ازمایشگاه های تشخیصی، ۵ مورد جدید در سیزدهمین روز از فروردین ماه شناسایی شده است.

به گزارش پیک ملت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه به تفکیک پراکنش جغرافیایی بیماران پرداخت و عنوان کرد:  ۳ بیمار در بویراحمد، ۱بیمار در باشت و ۱ بیمار در شهرستاد دنا شناسایی شده و شمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان به ۱۵۲  بیمار رسیده است.

وی ابراز داشت: روند ابتلا به کرونا در جهان و نیز ایران سیر صعودی بالایی دارد در همین راستا از مردم عاجزانه تقاضا داریم جز در مواردی که ضرورت بالایی دارند از منزل خارج نشود و در خانه بمانند.

وی در پایان گفت:  از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه ۴۰۳۰ تماس حاصل نمایند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.