کاهش تردد ها با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان

استاندار کهگیلویه و بویراحمداز کاهش ترددها با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی  در استان خبر داد. به گزارش پیک ملت ، حسین کلانتری به همراه جمعی از مسئولان از محورهای مهم مواصلاتی استان بازدید کرد و افزود: هم افزایی و همکاری همه جانبه مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی می‌تواند گسترش زنجیره انتقال ویروس

کد خبر : 4305
تاریخ انتشار : شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۸:۰۰
کاهش تردد ها با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان

استاندار کهگیلویه و بویراحمداز کاهش ترددها با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی  در استان خبر داد.

به گزارش پیک ملت ، حسین کلانتری به همراه جمعی از مسئولان از محورهای مهم مواصلاتی استان بازدید کرد و افزود: هم افزایی و همکاری همه جانبه مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی می‌تواند گسترش زنجیره انتقال ویروس کرونا را با اختلال رو به رو کند و موجب کاهش میزان ابتلاء به این بیماری شود.
وی افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی طرحی ملی است و با تأیید رئیس جمهور در ساعت صفر روز جمعه پس از ابلاغ به همه استان‌ها، مصوبات آن لازم الاجرا شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرمانده میدانی این طرح در کشور نیروی انتظامی بوده، و همه  دستگاه‌ها و فرمانداران موظف به همکاری کامل برای اجرای کامل مطلوب این طرح شدند.
کلانتری افزود: مردم به هر دو پویش مهم «در خانه بمانیم» و « به خانه برگردیم» توجه ویژه کنند و اطمینان داشته باشند که هدف اصلی این حساسیت‌ها حفظ سلامتی مردم است.
وی ورود هر گونه مسافر به استان را مطلقا ممنوع اعلام کرد و ادامه داد: قطعاً اجازه ورود جز به افراد بومی و ساکن در استان داده نخواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تنها در موارد خاص مانند موارد درمانی که در قانون و مصوبات پیش بینی شده، اقدامات تردد انجام خواهد شد که این موضوع باید به تایید کمیته خاص برسد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.