فعالیت جمعیت هلال احر استان در پست های غربالگری / شناسایی ۳۳ نفر با علائم مشکوک و تب بالا

مدیرعامل هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت‌های آنتی‌کرونایی این جمعیت را تشریح کرد. به گزارش پیک ملت ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای شروع طرح تب سنجی تا به امروز ۸ فروردین ماه ۹۹۰۳۱ سرنشین مورد بررسی پایش و تب سنجی قرار گرفت. جهانبین گفت: شناسایی ۳۳ نفر با

کد خبر : 4262
تاریخ انتشار : جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۸:۳۱
فعالیت جمعیت هلال احر استان در پست های غربالگری / شناسایی ۳۳ نفر با علائم مشکوک و تب بالا

مدیرعامل هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت‌های آنتی‌کرونایی این جمعیت را تشریح کرد.

همه اقدامات آنتی کرونایی هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد/از تب‌سنجی 99 هزار نفری تا شناسایی افراد مشکوک+تصاویر

به گزارش پیک ملت ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای شروع طرح تب سنجی تا به امروز ۸ فروردین ماه ۹۹۰۳۱ سرنشین مورد بررسی پایش و تب سنجی قرار گرفت.

جهانبین گفت: شناسایی ۳۳ نفر با علائم مشکوک و تب بالا در پست‌های غربالگری و انتقال آن ها به مراکز درمانی از دیگر اقدامات بود.

وی افزود: فعالیت طرح بازرسی سلامت در ۱۰ محور  ورودی و خروجی استان و دیگر شهرستان‌های استان انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور تیم های تب سنجی در ۱۰ ایستگاه بازرسی طرح سلامت بیان کرد: همزمان با شیوع و گسترش کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد از تاریخ ۱۷ اسفند ماه ۹۸ تیم های تب سنجی  جمعیت هلال احمر در محورهای خروجی و ورودی استان استقرار یافتند که با همکاری سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی بصورت ۲۴ ساعته مشغول فعالیت هستند.

 مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به حضور فعالانه جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح پایش و تب سنجی در ۱۰ منطقه روزانه ۹۷ نفر از نیروهای داوطلب و ستادی با ۲۲ دستگاه خودروی امدادی و آمبولانس در مبادی خروجی و ورودی استان و دیگر شهرستانها حضور فعال داشته و به صورت ۲۴ ساعته مشغول خدمت رسانی هستند.

جهانبین ضمن اشاره به بهره مندی ۴۸۰۰ نفر از مردم در قالب ۶۵۰ خانوار در طرح توزیع اقلام بهداشتی از خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اذعان داشت: با شیوع و گسترش کرونا در استان که از تاریخ ۱۷ اسفند ماه سال گذشته تا امروز، ۴۸۰۰ نفر از خدمات مذکور بهره‌مند شدند که در این راستا ماسک به تعداد ۲۷۳۵ عدد، دستکش ۲۷۳۶ جفت، ژل و مایع ضدعفونی ۱۵۷ بسته مایع شوینده ۲۱۴ لیتر بین مردم توزیع گردید.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.