اجتماع خودجوش فرهنگیان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از حمله موشکی ایران به اسرائیل

در حمایت از اقدام تلافی جویانه سپاه پاسداران علیه رژیم اشغالگر قدس اجتماع خودجوش فرهنگیان ستادی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز با تجمعی خودجوش کارکنان ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از حملات موشکی و پهپادی سپاه

کد خبر : 41380
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
اجتماع خودجوش فرهنگیان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از حمله موشکی ایران  به اسرائیل

در حمایت از اقدام تلافی جویانه سپاه پاسداران علیه رژیم اشغالگر قدس

اجتماع خودجوش فرهنگیان ستادی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

صبح امروز با تجمعی خودجوش کارکنان ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین های اشغالی حمایت قاطع خود را اعلام کردند.

به گزارش…….، جمعی از فرهنگیان ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در جلوی فرماندهی سپاه فتح استان در شهر یاسوج از حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی حمایت کردند.

فرهنگیان در این تجمع با سردادن شعارهای الله اکبر ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و با در دست داشتن پرچم های مقدس جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت و پلاکاردهای «نصر من الله و فتح قریب» حمایت خود را از حملات مقتدرانه پهپادی سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم اشغالگر قدس را اعلام کردند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این اجتماع خودجوش گفت: فرهنگیان استان در هر شرایطی در راستای فرامین مقام معظم رهبری و حمایت از مردم مظلوم فلسطین آمادگی خود را جهت پشتیبانی از سپاه پاسداران اعلام می کند و در هر شرایط و زمانی که بخواهند آموزش و پرورش و فرهنگیان سراسر استان همانند هشت سال دفاع مقدس آماده هر گونه جانفشانی هستند.
محمد جمالی افزود: به نمایندگی از جامعه فرهنگیان استان به پاس قدردانی از رشادت ها و احساس غروری که شب گذشته سپاه پاسداران به ملت ایران و جهان اسلام هدیه کردند در سپاه فتح حضور پیدا کردیم تا مراتب تقدیر و تشکر فرهنگیان و دانش اموزان سراسر استان را اعلام نماییم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم از اعلام همبستگی جامعه فرهنگیان با سپاه تقدیر کرد و گفت: مجموعه سپاه پاسداران و کلیت نظام مجموعه ای است که از بطن مردم شکل گرفته است و جوانانی که امروز با افتخار در حوزه دفاعی سرامد هستند دست پروده همین قشر فرهنگی و معلمین هستند.

سرهنگ سعید برومند زاده افزود: به وجود قشر فرهنگی فرهیخته در استان کهگیلویه و بویراحمد افتخار می کنیم و همه قشر نخبگانی ما در سپاه و دیگر ارگان ها برخواسته از تفکر و تربیت معلمان و آموزش و پرورش است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.