مدیر کل سازمان بازرسی استان در بازدید از ستاد اسکان نوروزی؛ برخورد قانونی با دستگاههای خدمات رسان کم کار در ایام نوروز

پیک ملت؛ مدیر کل سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد؛ همه دستگاههای متولی باید همکاری لازم را در خصوص اسکان مهمانان نوروزی با آموزش و پرورش داشته باشند . به گزارش پیک ملت؛ صالحی مدیر کل سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد از ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بازدید کرد و در حاشیه

کد خبر : 41128
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
مدیر کل سازمان بازرسی استان در بازدید از ستاد اسکان نوروزی؛ برخورد قانونی با دستگاههای خدمات رسان کم کار در ایام نوروز

پیک ملت؛ مدیر کل سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد؛
همه دستگاههای متولی باید همکاری لازم را در خصوص اسکان مهمانان نوروزی با آموزش و پرورش داشته باشند .

به گزارش پیک ملت؛ صالحی مدیر کل سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد از ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بازدید کرد و در حاشیه این بازدید صالحی گفت : ستاد اسکان مهمانان نوروزی با توجه به تقارن بهار معنویت با بهار طبیعت عملکرد متفاوتی باید داشته باشند.
صالحی افزود؛ نظم کاری در این ستاد مشهود است  پارسال با مشکل قطعی آب در ایام نوروز در بعضی از مدارس را داشتیم امید داریم که در سال جدید با چنین مشکلی مواجه نشویم
وی تاکید کرد : بازدید های مکرر در ایام تعطیلات نوروزی در سطح استان از ستادهای اسکان نوروزی خواهیم داشت و این بازدیدها به جهت رفع نواقص و مشکلاتی که احیانا برا خدمات به مسافران نوروزی می‌باشد صورت می‌گیرد.

صالحی در پایان تصریح کرد: ما عملکرد دستگاه‌های مختلف که در ستاد تسهیلات مسافرانی نوروزی دخیل هستند خصوصا دستگاه های خدمات رسان را مورد ارزیابی و نظارت قرار میدهیم و درصورت کم کاری از سوی این دستگاه‌ها قطعا برخورد لازم انجام میگیرد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.