سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد؛ ابطال رای ۱۳ صندوق در کهگیلویه/اعلام نتیجه قطعی و نهایی انتخابات

پیک ملت؛ سخنگوی شورای نگهبان گفت؛ در شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به دلیل وجود پاره‌ای از تخلفات، آراء ۱۳ صندوق اخذ رای ابطال شد، اما در نتیجه انتخابات تغییری حاصل نشد. به گزارش پیک ملت؛ هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان ظهر یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ در خصوص انتخابات دوازدهمین

کد خبر : 41099
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۴۹
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد؛ ابطال رای ۱۳ صندوق در کهگیلویه/اعلام نتیجه قطعی و نهایی انتخابات

پیک ملت؛ سخنگوی شورای نگهبان گفت؛ در شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به دلیل وجود پاره‌ای از تخلفات، آراء ۱۳ صندوق اخذ رای ابطال شد، اما در نتیجه انتخابات تغییری حاصل نشد.

به گزارش پیک ملت؛ هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان ظهر یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ در خصوص انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز اعلام کرد: با بررسی‌هایی که داشتیم، صحت انتخابات در ۵۶ حوزه انتخابیه کشور تایید شد و بدین ترتیب تعداد حوزه‌های انتخابیه که صحت آن‌ها مورد تایید قرار گرفته به ۱۸۹ حوزه رسید.

طحان‌نظیف درباره ۱۹ حوزه انتخابیه باقی‌مانده انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بررسی‌ها ادامه دارد و به محض اینکه به جمع‌بندی برسیم، نتایج را به مردم اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی شورای نگهبان اسامی حوزه‌های انتخابیه‌ استان کهگیلویه وبویراحمد  که انتخابات مجلس در آن‌ها به تأیید نهایی رسیده است را به شرح زیر اعلام کرد و گفت؛  دراستان کهگیلویه و بویراحمد؛ شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون و در شهرستانهای گچساران و باشت انتخابات تایید نهایی شد و
همچنین در شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده (به دلیل وجود پاره‌ای از تخلفات، آراء ۱۳ صندوق اخذ رای ابطال شد، اما در نتیجه انتخابات تغییری حاصل نشد)

سخنگوی شورای نگهبان همچنین از تأیید صحت انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی حوزه‌های انتخابیه (۳۱ استان) خبر داد.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.