آیا همزمان با شمار ش آراء صندوق ها شمارش محرومیت ها هم آغاز شد؟/می دانم که بند ناف مان را با نداری،نداشتن ، محرومیت ،قناعت و جیک نزدن و دم بر نیاوردن بریده اند

  پیک ملت؛ محمد فرزامی؛ نهایتا بعداز دوماه تبلیغات رسمی و غیر رسمی -پیدا و پنهان با مجوز و بدون مجوز با مهتر و ساز و دهل و ترکه بازی ویا بدون دهل با ارگ و رقص و دستمال بازی، انتخابات در بویراحمد بزرگ به پایان رسید. واراء صندوق ها شمارش و از حوزه ی

کد خبر : 40990
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
آیا همزمان با شمار ش آراء صندوق ها شمارش محرومیت ها هم آغاز شد؟/می دانم که بند ناف مان را با نداری،نداشتن ، محرومیت ،قناعت و جیک نزدن و دم بر نیاوردن بریده اند

 

پیک ملت؛ محمد فرزامی؛

نهایتا بعداز دوماه تبلیغات رسمی و غیر رسمی -پیدا و پنهان با مجوز و بدون مجوز با مهتر و ساز و دهل و ترکه بازی ویا بدون دهل با ارگ و رقص و دستمال بازی، انتخابات در بویراحمد بزرگ به پایان رسید.

واراء صندوق ها شمارش و از حوزه ی انتخابیه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون فردی بعنوان منتخب معرفی گردید.

این تکرارِ بی حاصل هرچهارسال یکبار ،مردم را خسته ،پژمرده وجوانان راافسرده نموده و در باب تنگناها ،نداشتن ها،محرومیت ها ،راه های ناایمن و پر پیچ و قوس،جوانان بیکار ،دختران دم بخت وبعضا از بخت گذشته و بدبخت ،قیمت های سرسام آور ،تورم لجام گسیخته،دلار یاغی ،افزایش غیرقابل تصور دارو وهزینه درمان ،کوچک تر شدن قطر و طول وعرض نان لواش فاقد خاصیت،افزایش آمار خودکشی ،طلاق و کودکان کار،بالا رفتن سن ازدواج نبود درآمد پایدار،تعطیلی کسب و کارهای کوچک ،کوچک شدن سفره ها،مشکل معیشت ،بالا رفتن شهریه مدارس خاص و هزینه درس و مشق و مدرسه و دانشگاه ،بالا بودن هزینه آیا ب و ذهاب و قیمت های نجومی ملک ومسکن و اجاره بها ،افزایش خشونت به ویژه خشونت های کلامی در سطح جامعه و معابر وبازار،متروکه شدن روستاها وهجوم به سمت شهر و به امید دست یافتن به کار و درامد،رشد قارچ گونه شهرک های فاقد هر نوع زیر ساخت رفاهی و آموزشی و تفریحی در اطراف شهر وصدها علت پیدای دیگر، باعث گردیده که در بویراحمد بزرگ مردم به هناسه بیفتند و بعلت هزار درد شناخته و ناشناخته آه از نهاد برآورند و دست بر زانو و بر پیشانی بکوبند.

 

دست برپیشانی های بکوبند که ده ها چروک ازغم فقر و تنگدستی و نداری برآن نشسته .پیشانی های پر از قوسی که همچون قدس های جاده نا ایمن یاسوج به بابا میدان و یا پاتاوه به دهدشت که قتل گاه جوانان است خودنمایی می کند.روزگاری عوام را براین باور بود که پیشانی بلند نشان از رزق وروزی و خوش شانسی است.

اما اینک پیشانی هم استانی هایم نشان از محرومیت ،فقر و نداری و تنگدستی است.شمارش آراء صندوق ها تمام شد اما هیچ فرد و مسولی صحبت از شمارش محرومیت ها نکرد. هیچ مسولی فریاد نمی زند که بیاییم تا محرومیت هارا هم بشماریم.

می دانم که بند ناف مان را با نداری،نداشتن ، محرومیت ،قناعت و جیک نزدن و دم بر نیاوردن بریده اند. و این را هم خوب می دانم حضور گسترده در پای صندوق های رای یعنی نشان دادن میزان مشارکت اما ،آیا نشمردن محرومیت ها ی دیارم هم بخشی از همان میزان است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.