دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان :  پرونده های جرائم انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی می شوند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در نشست پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت؛  پرونده های جرائم انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی می شوند. به گزارش پیک ملت؛ سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن تشکر از حضور مردم در تبلیغات انتخاباتی اظهار داشت: در این دوره از انتخابات همه

کد خبر : 40858
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان :  پرونده های جرائم انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی می شوند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در نشست پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت؛  پرونده های جرائم انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی می شوند.

به گزارش پیک ملت؛ سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن تشکر از حضور مردم در تبلیغات انتخاباتی اظهار داشت: در این دوره از انتخابات همه کاندیدها توانستند آزادانه تبلیغات خود را انجام دهند در فضای مجازی این شور و حرارت را بیشتر کرده‌اند.

 وی ضمن تشکر از اصحاب رسانه نیز گفت: اصحاب رسانه و اهالی فضای مجازی هم بسیار خوب به موضوع انتخابات پرداختند

 دادستان عمومی انقلاب مرکز استان در ادامه ابراز داشت: در تماس‌هایی که با کاندیداها و لیدرهای آنها داشتیم در خصوص وقوع جرائم تخلفات و حوادثی که منجر به درگیری شود تذکرات بسیار زیادی به آنان داده شد.

مدعی العموم مرکز استان گفت: پرونده‌های متخلفین و مجرمین انتخابات به صورت ویژه و فوق در شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی رسیدگی خواهد شد و بسیاری از افراد متخلف شناسایی و برخورد لازم با آنها انجام شده است

 این مقام قضایی گفت: سه قاضی کشک در دادسرای مرکز استان و در سایر حوزه های قضایی در این مدت حضور دارند و تا پایان انتخابات کار رسیدگی به پرونده‌های جرائم و تخلفات انتخاباتی را انجام خواهند داد.

در ادامه این نشست هاشمی مهر معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی اظهار داشت: موضوع آفلاین یا آنلاین بودن شعب أخذ رأی، هیچ خللی وجود نخواهد آورد چرا اگر در یک شعبه به‌دلیل وضعیت آنتن دهی آفلاین باشد فرآیند رأی‌گیری ادامه پیدا می‌کند بعد فرجه زمانی خودبه‌خود دوباره آنلاین می شود.

وی گفت: درشورای تأمین جلساتی با نامزدهای انتخابات در هر سه حوزه انتخابیه برگزار کردیم تذکرات لازم به کاندیدا ها داده شد و بی‌تأثیر نبود.

هاشمی مهر افزود: در قانون جدید انتخابات پخش سند هویتی را اعلام کرد که هر کسی در اختیار داشته باشد شناسنامه و کارت ملی و گواهی‌نامه و  رای دهد

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد درپایان ابراز داشت: در سطح استان مجموعاً 2هزار و 32 حوزه رأی‌گیری داریم که یک هزار و 890 شعبه آنلاین هستند و تقریباً 93 درصد شعب آنلاین هستند و هیچ مشکلی وجود ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.