مینو اریانفر

«بیمه دی» پیشرو در ارائه خدمات /۳۴ هزار بیمه شده خدمات دریافت می کنند/ ۶۲ میلیارد بودجه بیمه دی محقق شد

پیک ملت؛ مدیر بیمه دی استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش بودجه و خدمات بیمه ای در این استان خبرداد. به گزارش پیک ملت؛ فرزاد رستمی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد؛ خدمات بیمه طی سه سال در این استان به بیش از سه برابر رسیده و ۶۲ میلیارد بودجه محقق شد.

کد خبر : 40653
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
«بیمه دی» پیشرو در ارائه خدمات /۳۴ هزار بیمه شده خدمات دریافت می کنند/ ۶۲ میلیارد بودجه بیمه دی محقق شد

پیک ملت؛ مدیر بیمه دی استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش بودجه و خدمات بیمه ای در این استان خبرداد.

به گزارش پیک ملت؛ فرزاد رستمی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد؛ خدمات بیمه طی سه سال در این استان به بیش از سه برابر رسیده و ۶۲ میلیارد بودجه محقق شد.

مدیر بیمه دی استان با بیان این که تا کنون ۳۴ هزار بیمه شده در استان  از خدمات این بیمه بهره مند هستند افزود؛ جامعه هدف ما خانواده های  شهدا و ایثارگر، هستند که علاوه بر آنها نهاد ها و ارگان های دولتی نیز از این خدمات استفاده می کنند.

رستمی تصریح کرد؛ ۳۴ هزار نفر خانواده از خانواده ای ایثار گر تحت پوشش این بیمه هستند و در مجموع به ۶۲هزار نفر خدمات داده می شود.

رستمی با اشاره به این که بیمه دی  تنها شرکت بیمه ای است که ساختمان تخصصی برای درمان بیماران راه اندازی کرده افزود؛ این مرکز با تکمیل کادر و راه اندازی مراکز درمانی و خدمات به روز سعی دارد بهترین خدمات را به مشتریانش ارائه دهد.

مدیر بیمه دی در استان ابراز کرد؛ پرداخت های بیمه ای در بخش درمان کمتر ار ۷ روز  ودر موارد استثنا ۷ الی ۱۵ انجام می شود و ارزیابی اسناد ۷ روز خسارات مالی خودرو تا هشت روز  و مواردی هم هست که یک روزه پرداخت می شود.

رستمی همچنین اظهار کرد؛ مسئولیتها و ارائه خدمات نه تنها در بخش درمان که در سایر بخش ها به ویژه در بخش آتش سوزی است و بیمه دی استان، در سال ۱۴٠۲ بیمه برتر در بخش درمان خانواده ای شهدا و جانبازان موفق به دریافت لوح سپاس شد.

رستمی در پایان با اشاره به این ۳۳ نماینده بیمه و ۱۱٠ نفر نیرو در استان فعالیت دارند گفت؛ نزدیک به ۲ هزار بیمه شده در آب و فاضلاب داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.