قدردانی از پاکبان شهر یاسوج ، ناجی جان کودک در کانال آب

پیک ملت؛ سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان از پاکبان درستکار و وظیفه شناس شهرداری یاسوج قدردانی کرد . به گزارش پیک ملت؛ سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان با هدف تکریم و ترویج اخلاق انسانی در مراسمی از پاکبان درستکار و وظیفه شناس شهرداری که باعث نجات جان دانش آموز یاسوجی که بر اثر سیلاب در کانال آب

کد خبر : 40644
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
قدردانی از پاکبان شهر یاسوج ، ناجی جان کودک در کانال آب

پیک ملت؛ سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان از پاکبان درستکار و وظیفه شناس شهرداری یاسوج قدردانی کرد .

به گزارش پیک ملت؛ سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان با هدف تکریم و ترویج اخلاق انسانی در مراسمی از پاکبان درستکار و وظیفه شناس شهرداری که باعث نجات جان دانش آموز یاسوجی که بر اثر سیلاب در کانال آب سقوط کرده بود قدردانی کرد.

محمدامین نیکویی نژاد سرپرست اورژانس استان در این مراسم گفت : تلاش شبانه روزی پاکبانان و اهتمامشان در جمع آوری زباله ، تنظیف شهر و توجه به مسائل زیست محیطی در ردیف عبادت خدا از ارزش بالایی برخوردار است.
نیکویی نژاد افزود : اخلاق مداری ،و فروتنی پاکبانان خوشبختانه امتیاز مشترک همکاران زحمتکش شهرداری است و نمونه‌های بی‌شماری از پاکدستی و درستکاری پاکبانان به گوش ما می‌رسد.
وی ادامه داد : ما با هدف تکریم و ترویج اخلاق انسانی در سطح شهر تلاش می‌کنیم ارزش معنوی اقدامی که انجام شده را قدر بدانیم.
به گفته نیکویی نژاد، سیاوش باقرپور پاکبان درستکار و وظیفه شناسی است است که روز گذشته دانش آموز یاسوجی که بر اثر سیلاب در کانال آب سقوط کرده بود نجات داد.
وی ادامه داد: این پاکبان وظیفه شناس، در حال پاک کردن و رفع مسدودی جدول آب بوده که متوجه این دانش آموز افتاده در جدول شده و او را نجات می دهد و بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته و نیروهای اورژانس هم با حضور به موقع پس از اقدامات اولیه این دانش آموز را به بیمارستان شهید جلیل یاسوج انتقال دادند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح یادبود، گل و کارت هدیه از آقای باقری قدردانی شد.

قابل ذکر است؛ که طی روز گدشته در بارندگی های شدید اخیر دو کودک دانش آموز در شهرستان بویراحمد گرفتار در سیلاب شدند که یک کودک نجات پیدا کرد و دیگری که در منطقه کوشک بویراحمد در سیلاب گرفتار شده بود، تلاش نیروهای امدادی برای نجات او  بی نتیجه ماند و جانش را از دست داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.