اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال به طرح‌های آبی کهگیلویه و بویراحمد

پیک ملت؛ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال به طرح‌های حوزه آب استان خبر داد. به گزارش پیک ملت، آرش مصلح با بیان اینکه این اعتبار از محل منابع مالی پیوست قانون بودجه، مسوولیت‌های اجتماعی نفت و توازن برای تکمیل ۶۱ طرح در حال اجرای استان پیش بینی

کد خبر : 40092
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال به طرح‌های آبی کهگیلویه و بویراحمد

پیک ملت؛ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال به طرح‌های حوزه آب استان خبر داد.

به گزارش پیک ملت، آرش مصلح با بیان اینکه این اعتبار از محل منابع مالی پیوست قانون بودجه، مسوولیت‌های اجتماعی نفت و توازن برای تکمیل ۶۱ طرح در حال اجرای استان پیش بینی شده است گفت: طرح‌های آبرسانی به شهر لیکک، دهدشت غربی و احداث سد‌های تنگ سرخ، سقاوه، آبریز و سرپری از مهمترین طرح‌های دردست اجرای حوزه آب استان است.
وی با اشاره به اینکه طرح آبرسانی به شهر لیکک ۷۷ درصد پیشرفت کاری دارد اضافه کرد: تاکنون ۷ هزار میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است
مصلح همچنین گفت: سازه آبی سرپری از دیگر طرح‌های هم حوزه آب استان است که پیش بینی می‌شود این طرح با تزریق ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار در شهریورماه ۱۴۰۳ به مرحله آبگیری برسد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد همچنین از پیشرفت ۵۱ درصدی سد تنگ سرخ خبر داد و گفت: برای تکمیل و بهره برداری این سد به ۱۵ هزار میلیارد ریال دیگراعتبار است که در صورت تخصیص سال آینده آبگیری خواهد شد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.