اختصاص ۷ هزار فقره تسهیلات کم بهره به بافت‌های فرسوده استان

پیک ملت؛ معاون بازسازی و مقاوم سازی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: درسال جاری ۷ هزار فقره تسهیلات کم بهره به بافت‌های فرسوده استان اختصاص یافت. به گزارش پیک ملت، اصالت زاده افزود: سود این تسهیلات ۵ درصد و بازپرداخت آن ۲۰ ساله است. وی درمورد شرایط پرداخت این تسهیلات عنوان کرد: زوج‌های جوان

کد خبر : 40039
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۵
اختصاص ۷ هزار فقره تسهیلات کم بهره به بافت‌های فرسوده استان

پیک ملت؛ معاون بازسازی و مقاوم سازی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: درسال جاری ۷ هزار فقره تسهیلات کم بهره به بافت‌های فرسوده استان اختصاص یافت.

به گزارش پیک ملت، اصالت زاده افزود: سود این تسهیلات ۵ درصد و بازپرداخت آن ۲۰ ساله است.
وی درمورد شرایط پرداخت این تسهیلات عنوان کرد: زوج‌های جوان وکسانیکه فاقد مسکن هستند دراولویت پرداخت این تسهیلات قراردارند.
اصالت زاده خاطرنشان کرد: از زمان اعلام این تسهیلات ۷ هزار پرونده تشکیل شد که به تدریج به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.
وی همچنین درخصوص تسهیلات بافت‌های شهری هم گفت: برای سه شهر یاسوج، دهدشت و دوگنبدان هرکدام دو هزار واحد تسهیلات اختصاص داده شده که هنوز شرایط آن اعلام نشده است و به محض اعلام شرایط دردستور کارقرار می‌گیرد.
اصالت زاده همچنین به خسارت‌های سیل مانسون درمرداد ماه ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: در این سیل هزار و ۱۵۵ واحد روستایی دچارخسارت شدند که تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی کم بهره ۵ درصد به هر کدام از این واحد‌ها پرداخت شد.
معاون بازسازی و مقاوم سازی بنیاد مسکن استان عنوان کرد: از این مبلغ ۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض بود که ۵۰ درصد آن پرداخت نشده و با برنامه ریزی صورت گرفته به زودی پرداخت خواهدشد.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.