بررسی در خواست ۲۶٠ جانباز کهگیلویه وبویراحمدی در کمیسیون پزشکی

  پیک ملت؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: درخواست ۲۶۰جانباز ساکن این استان برای ارتقای خدمات پرستاری و درصد جانبازی در کمیسیون پزشکی بررسی شده است به گزارش پیک ملت؛ رضا پارسیان نژاد روز جمعه در حاشیه برگزاری نشست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود:این

کد خبر : 40033
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
بررسی در خواست ۲۶٠ جانباز کهگیلویه وبویراحمدی در کمیسیون پزشکی

 

پیک ملت؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: درخواست ۲۶۰جانباز ساکن این استان برای ارتقای خدمات پرستاری و درصد جانبازی در کمیسیون پزشکی بررسی شده است

به گزارش پیک ملت؛ رضا پارسیان نژاد روز جمعه در حاشیه برگزاری نشست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود:این کمیسیون پزشکی که در مدت زمان ۲ روز در یاسوج برگزار شد ۲۴۰ ایثارگر برای افزایش درصد جانبازی درخواست دارند.

وی بیان کرد:کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد برای تعیین درصد ناشی از جراحات جنگ ،درگیری در مناطق مختلف با اشرار و گروهک های تروریستی شامل تیروترکش ، موج انفجار ،شیمیایی برگزار شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:تصمیمات اولیه کمیسیون با حضور عوامل اجرایی که هشت نفر آنان اعزامی از تهران بودند گرفته شده و نتیجه نهایی نیز پس از ۲۰ روز به صورت پیامکی به متقاضیان اعلام می شود.

وی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی جانبازان به عنوان یادگاران روزهای سخت مقاومت و خون تاکید کرد: کیفیت بخشی به خدمات رسانی به این ایثارگران از اولویت های دولت سیزدهم است.

وجود ۱۱ هزار جانباز که ۵۸ نفر آنان بالای ۷۰درصد هستند نشان دهنده میزان مشارکت چشمگیر مردم استان در فعالیت های وطن دوستانه در دوران جنگ تحمیلی است.

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.