مدیران مدارس غیر دولتی موظفند پوستر دریافتی شهریه را در دید عموم در مدرسه نصب کنند

پیک ملت؛ رئیس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدیران و موسسان مدارس غیر دولتی موظفند پوستر دریافتی شهریه را در دید عموم در مدرسه نصب نمایند. به گزارش پیک ملت؛  عبدی صفایی نیک گفت: مدارس غیردولتی دارای یک شهریه مصوب و سه شهریه مکمل و فوق برنامه درسی و

کد خبر : 39862
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
مدیران مدارس غیر دولتی موظفند پوستر دریافتی شهریه را در دید عموم در مدرسه نصب کنند

پیک ملت؛ رئیس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدیران و موسسان مدارس غیر دولتی موظفند پوستر دریافتی شهریه را در دید عموم در مدرسه نصب نمایند.
به گزارش پیک ملت؛  عبدی صفایی نیک گفت: مدارس غیردولتی دارای یک شهریه مصوب و سه شهریه مکمل و فوق برنامه درسی و تابستانه می باشند که پرداخت شهریه مصوب از سوی اولیا دانش آموز لازم و اجباری و سه شهریه دیگر کاملا اختیاری وقرارداد آنها مجزا از شهریه مصوب مدرسه است.

وی افزود: قرارداد مالی در مدارس غیر دولتی در دو نسخه در سامانه مشارکت‌ها تنظیم و یک نسخه ممهور به مهر مدرسه و امضا اولیا در اختیار دانش آموز یا ولی ایشان قرار می گیرد .
صفایی نیک با بیان اینکه مبنای حرکت در مدارس غیردولتی قانون و اسناد بالادستی است گفت: فعالیت‌های آموزشی و تربیتی همه مدارس و مراکز غیردولتی در سراسر استان به صورت مستمر مورد نظارت وارزیابی قرار می‌گیرد.
وی بیان کرد: مدارسی که در مسیر قانون و سیاست‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش حرکت نکنند، شناسایی و فعالیت‌های آنان مورد بررسی قرار می گیرد که احیانا اگر تخلفی صورت گیرد برخورد قانونی خواهد شد.
رئیس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: یکی از مواردی که اولیا مداوم پیگیر آن هستند بحث شهریه هست که جهت آگاهی و اطلاع آنان نیاز به توضیح و شفاف سازی است که در همین زمینه والدین محترم می توانند با مراجعه به لینک https://mosharekatha.ir/home/estelamShahriye با وارد نمودن مشخصات مدرسه غیردولتی مورد نظر خود از میزان شهریه مصوب آگاهی یابند.
صفایی نیک در پایان تاکید کرد: اولیاء گرامی می توانند هرگونه شکایت در خصوص شهریه یا سایر تخلفات مدارس غیردولتی را از طریق سامانه مشارکت‌های مردمی و اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.