جزییات حمله به پرستار بیمارستان شهید جلیل یاسوج با ضربات چاقو/تمامی اقدامات لازم برای نجات جان پرستار از سوی کادر درمانی انجام شده است

پیک ملت؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مصدومیت شدید یکی از پرستاران بیمارستان شهید جلیل یاسوج توسط فردی با هویت معلوم از ناحیه گردن خبرداد. به گزارش پیک ملت؛ محمود شهامت با اشاره به اینکه لحظه درگیری بیمار و پرستار در بیمارستان شهید جلیل یاسوج با دوربین های مداربسته ضبط شده است گفت:

کد خبر : 39548
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
جزییات حمله به پرستار بیمارستان شهید جلیل یاسوج با ضربات چاقو/تمامی اقدامات لازم برای نجات جان پرستار از سوی کادر درمانی انجام شده است

پیک ملت؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مصدومیت شدید یکی از پرستاران بیمارستان شهید جلیل یاسوج توسط فردی با هویت معلوم از ناحیه گردن خبرداد.

به گزارش پیک ملت؛ محمود شهامت با اشاره به اینکه لحظه درگیری بیمار و پرستار در بیمارستان شهید جلیل یاسوج با دوربین های مداربسته ضبط شده است گفت: فردی با هویت معلوم با چاقو به پرستار بیمارستان شهید جلیل یاسوج با چاقوی فردی از ناحیه گردن به شدت مصدوم شده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون در جمع همکاران پرستار در بیمارستان شهید جلیل هستم و پرستار مجروح نیز تحت عمل جراحی قرار گرفته است افزود: تمامی اقدامات لازم برای نجات جان پرستار از سوی کادر درمانی انجام شده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اظهار تاسف از وقوع این حادثه تلخ برای پرستار بیمارستان شهید جلیل، اضافه کرد: این پرستار به کُما نرفته و مراقبت‌های لازم پزشکی برای وی در حال انجام است و امیدواریم هرچه زودتر به هوش بیاید.
شهامت از دستگیری ضارب در همان دقایق اولیه این سانحه خبر داد و گفت: ضارب هم اکنون در اختیار نیروی انتظامی قرار دارد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پاسخ به این سئوال که شنیده می‌شود پرستاران بیمارستان شهید جلیل یاسوج در اعتراض به این درگیری و مجروح شدن همکار خود، هم اکنون اقدام به تحصن کرده‌اند، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ هم ادامه داد: این موضوع صحت ندارد و در قسمت اداری بیمارستان در حال صحبت کردن با همکاران هستیم.
پرستاران در سالن اجتماعات بیمارستان شهید جلیل با ابراز گلایه از سهل انگاری برخی مسئولان در استقرار مامور نیروی انتظامی در بیمارستان خواستار تامین امنیت جانی خود شدند.
این پرستاران برخورد همراهان بیمار و ضرب و شتم خود را موضوعی جدید ندانسته و گفتند: همراهان بیمار با حمل سلاح سرد پرستاران زیادی را تاکنون زخمی و ضرب و شتم کرده اند.
وی گفت: بعد از پایان جلسه نیز، همکاران به سرکار خود می‌روند و به بیماران و مراجعه کنندگان خدمات رسانی خواهند کرد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه پرستار مجروح شده مَرد بوده است، یادآورشد: وی دارای سابقه‌ای حدود شش ساله در بیمارستان بوده و از پرستاران نمونه و بااخلاق در بیمارستان شهید جلیل یاسوج است.
شهامت از دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد خواست با ضارب قاطعانه برخورد شود تا شاهد تکرار چنین حوادث تلخی در بیمارستان‌ها و سایر اماکن بهداشتی و درمانی نباشیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.