از طرف سازمان بهداشت جهانی؛ اهدای جدید ترین دستگاه آنژیو گرافی دنیا به بیمارستان امام سجاد یاسوج

پیک ملت؛ با تلاش و پیگیریهای سرپرست بیمارستان امام سجاد( ع) یاسوج، جدیدترین و به روز ترین دستگاه آنژیو گرافی موجود در دنیا به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج اختصاص داده شد. به گزارش پیک ملت؛سرپرست بیمارستان امام سجاد یاسوج اظهار کرد: جهت ارائه خدمات مطلوب و ارزنده درمانی به مردم شریف و به منظور کسب

کد خبر : 39424
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
از طرف سازمان بهداشت جهانی؛  اهدای جدید ترین دستگاه آنژیو گرافی دنیا به بیمارستان امام سجاد یاسوج

پیک ملت؛ با تلاش و پیگیریهای سرپرست بیمارستان امام سجاد( ع) یاسوج، جدیدترین و به روز ترین دستگاه آنژیو گرافی موجود در دنیا به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج اختصاص داده شد.
به گزارش پیک ملت؛سرپرست بیمارستان امام سجاد یاسوج اظهار کرد: جهت ارائه خدمات مطلوب و ارزنده درمانی به مردم شریف و به منظور کسب رضایتمندی مراجعان و نیازمندان به خدمات درمانی با تلاش و پیگیری های مستمر و رایزنی های مکرر، یک دستگاه آنژیوگرافی کاملا به روز و پیشرفته توسط سازمان بهداشت جهانی (who) به این مرکز آموزشی و درمانی اهدا شد.
یونس حاتمی پور اذعان داشت: این دستگاه که مجهزترین و جدیدترین دستگاه موجود آنژیوگرافی می باشد، مراحل بارگیری و حمل آن به بیمارستان انجام شد و دراختیار بخش آنژیوگرافی این مرکز جهت نصب و راه اندازی قرار گرفت.
حاتمی پور خاطرنشان کرد: نصب و راه اندازی این دستگاه در بخش آنژیوگرافی در سریعترین زمان ممکن صورت می گیرد و بخش آنژیوگرافی با کادر درمانی مجرب فعالیت درمانی خود را دوباره شروع خواهد کرد.
سرپرست بیمارستان امام سجاد( ع) درپایان یادآور شد: این بیمارستان در راستای ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی لازم به همشهریان و کسب رضایتمندی آنها همواره از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.