کهگیلویه و بویراحمد دومین استان کشور در غربالگیری کرونا ویروس/تقدیر معاون وزیر از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد دومین استان کشور در غربالگیری کرونا ویروس شد. به گزارش پیک ملت ؛ دکتر یزدان پناه ؛ ابراز داشت: با توجه به نسبت جمعیت و افراد پایش شده در طرح‌غربالگری عمومی مردم، استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از گیلان به عنوان دومین استان کشور در این

کد خبر : 3938
تاریخ انتشار : جمعه ۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
کهگیلویه و بویراحمد دومین استان کشور در غربالگیری کرونا ویروس/تقدیر معاون وزیر از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد دومین استان کشور در غربالگیری کرونا ویروس شد.

به گزارش پیک ملت ؛ دکتر یزدان پناه ؛ ابراز داشت: با توجه به نسبت جمعیت و افراد پایش شده در طرح‌غربالگری عمومی مردم، استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از گیلان به عنوان دومین استان کشور در این زمینه معرفی شد.

وی ابراز داشت: ۷۱۱ هزار و ۵۳۳ نفر جمعیت تحت پوشش سامانه های بهداشتی استان هستند که از این تعداد تاکنون ۵۴۹ هزار و ۷۶ نفر غربالگری شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۹۰ درصد پایش ها توسط همکاران ما در حوزه بهداشت و درمان طی تماس با مردم و ارزیابی آنها صورت پذیرفته است.

به گزارش پیک ملت ؛ دکتر رئیسی نیز در ویدئو کنفرانسی با استاندار و دکتر یزدان پناه از زحمات و تلاش های سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و ‌همه مدیران و پرسنل حوزه بهداشت و درمان استان تقدیر کرد.

یزدان پناه در ادامه نیز از زحمات و تلاش های شبانه روزی همه پرسنل دانشگاه علوم پزشکی که به صورت شبانه روزی درگیرمبارزه و کنترل این بیماری هستند تجلیل کرد .

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.