جزئیات لاشه حیوان سوخته شده در دنا

پیک ملت؛ مدیر کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد جزئیات لاشه حیوان سوخته شده در دنا را تشریح کرد. به گزارش  پیک ملت؛ جاودان خرد گفت: به محض دریافت گزارش کشف لاشه حیوان در روستای خونگاه در ۲۰۰ متری خانه های مسکونی بلافاصله نیروهای محیط زیست در منطقه حضور یافتند و با توجه به متلاشی

کد خبر : 38438
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۵۱
جزئیات لاشه حیوان سوخته شده در دنا

پیک ملت؛ مدیر کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد جزئیات لاشه حیوان سوخته شده در دنا را تشریح کرد.

به گزارش  پیک ملت؛ جاودان خرد گفت: به محض دریافت گزارش کشف لاشه حیوان در روستای خونگاه در ۲۰۰ متری خانه های مسکونی بلافاصله نیروهای محیط زیست در منطقه حضور یافتند و با توجه به متلاشی و پوسیده بودن لاشه حیوان، مشخص نبود که متعلق به چه حیوانی است و امکان انتقال آن هم وجود نداشت.

وی افزود: عکس های گرفته شده از این لاشه برای ۲ جانور شناس در استان ارسال شده و به زودی مشخص خواهد شد این لاشه چه حیوانی است و حتی می توان نحوه تلف شدن آن را هم مشخص کرد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان ادامه داد: منطقه کشف این لاشه در محدوده مناطق حفاظت شده نبوده و با توجه به اینکه در نزدیکی منازل مسکونی پیدا شده احتمال می‌رود که لاشه یک سگ باشد البته باید نظر قطعی و اصلی از سوی جانورشناسان داده شود.

وی اضافه کرد: همچنین نمی‌توان این عکس را تایید و یا رد کرد که عکس همان لاشه است زیرا ماموران محیط زیست در این مواقع لاشه را در چاله می اندازند و معدوم می کنند و تاکنون لاشه هیچ حیوانی را آتش نزده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.