آزادی ۱۰۶ نفر از مشمولان عفو رهبری در گچساران

پیک ملت،در پی فرمان گسترده مقام معظم رهبری به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شماری از زندانیان شهرستان گچساران آزاد و به کانون گرم خانواده های خود برگشتند. به گزارش پیک ملت، به نقل از  روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان؛ حجت

کد خبر : 34708
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
آزادی ۱۰۶ نفر از مشمولان عفو رهبری در گچساران

پیک ملت،در پی فرمان گسترده مقام معظم رهبری به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شماری از زندانیان شهرستان گچساران آزاد و به کانون گرم خانواده های خود برگشتند.
به گزارش پیک ملت، به نقل از  روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان؛ حجت الاسلام محمد صدرا ادیبان در گفتگویی این خبر را اعلام کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در این زمینه اظهار کرد: پس از اعلام عفو مقام معظم رهبری یک هیئت قضایی به منظور تسریع در اجرای امر معظم له تشکیل گردید.
ادیبان در ادامه افزود: هیئت قضایی متشکل از همکاران قضایی و اداری با تلاش شبانه‌روزی  پرونده ی  166 از محکومان و متهمان را پالایش کردند.
 وی گفت: هیئت قضایی پرونده‌های محکومان و متهمان در اجرای احکام کیفری را مورد رسیدگی قرار دادند.
 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران اظهار داشت: پس از بررسی پرونده های قضایی در حوزه دادسرا، 106 نفر از مددجویان همزمان با روز بیست و دوم بهمن آزاد و به کانون گرم خانواده های خود برگشتند.
ادیبان درپایان گفت: 60 نفر دیگر از محکومان و متهمان پرونده های بررسی شده نیز، مشمول تخفیف مجازات قرار گرفتند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.