دیدار دو مدیر کل با خانواده شهدای منابع طبیعی به مناسبت دهه فجر

پیک ملت، به مناسبت دهه پر فروغ فجرانقلاب اسلامی . تجلیل از فرزندان شهدای اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد  با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی به همراه مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری، معاونین ، برگزار شد.                 .به گزارش پیک ملت، به نقل از روابط عمومی ، 

کد خبر : 34660
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰:۱۴
دیدار دو مدیر کل با خانواده شهدای منابع طبیعی به مناسبت دهه فجر

پیک ملت، به مناسبت دهه پر فروغ فجرانقلاب اسلامی . تجلیل از فرزندان شهدای اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد  با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی به همراه مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری، معاونین ، برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

.به گزارش پیک ملت، به نقل از روابط عمومی ،  رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه جشن چهل و چهارمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانگر روایت‌هایی از ایثار‌ها و فداکاری‌ها و رشادت مردان غیور ایرانی بود، گفت: حفظ این ارزش‌ها و ترویج روحیه شهادت‌طلبی در نوجوانان و جوانان نسل جدید از اولویت‌های مهم نظام است.

وی افزود: اگر امروز در جزیره امن زندگی می‌کنیم مرهون خون شهدایی هستیم که جانانه از خاک ایران حفاظت و صیانت کردند و امروز وظیفه داریم با تقدیر از فرزندان شهدا به ترویج و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی بپردازیم و با تجدید بیعت چراغ راه آن‌ها را روشن نگه داریم.

در ادامه این دیدار مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمدبیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برگرفته از رشادت‌های اهل بیت (ع) و به خصوص امام حسین (ع) است و همین امر سبب شد امروز نیز با رهنمود‌های رهبری این فرهنگ با دفاع از حرم ائمه اطهار (ع) در جنگ تکفیری ادامه داشته باشد.

جاویدبخت با تأکید براینکه اقتدار، عزت و قدرت نیرو‌های دفاعی جمهوری اسلامی امروز در منطقه بر همگان آشکار شده است، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب هرگونه تهدیدی پاسخ داده خواهد شد. وضعیت امروز منطقه‌ای به گونه‌ای است که هیچ جنگی ما را تهدید نمی‌کند، اما نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران همچنان این اقتدار را حفظ کرده و هرگونه تهدید زمینی، هوایی و دریایی را به شدت پاسخ خواهند داد.

وی شهدا را ارزشمند‌ترین قله‌های افتخار‌آمیز انقلاب اسلامی دانست وگفت: انقلاب و ارزش‌های آن از نتایج و برکات خون شهدای عزیزمان و نتیجه جانفشانی‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان و ایثارگران انقلاب اسلامی است.

جاوید بخت گفت: ما مدیون خون شهیدان هستیم و تکریم از فرزندان آنان کمترین اقدامی است که از دستمان بر می‌آید.

وهمچنین همزمان معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی به همراه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان با خانواده شهید قاسم قاسمی وشهید خدابخش زارعی دیدار واز این خانواده ها تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.