نشست تعاملی تعددای از نویسندگان در یاسوج برگزار شد

  پیک ملت، به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد نشست تعاملی با حضور تعدادی از نویسندگان در کتابخانه آیت الله ملک حسینی برگزار شد. به گزارش پیک ملت، این نشست که با هدف بررسی مشکلات و دغدغه های نویسندگان در استان برگزارشد ، نویسندگان به بیان مشکلات خود و دغدغه

کد خبر : 34633
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
نشست تعاملی تعددای از نویسندگان در یاسوج برگزار شد

 

پیک ملت، به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد نشست تعاملی با حضور تعدادی از نویسندگان در کتابخانه آیت الله ملک حسینی برگزار شد.

به گزارش پیک ملت، این نشست که با هدف بررسی مشکلات و دغدغه های نویسندگان در استان برگزارشد ، نویسندگان به بیان مشکلات خود و دغدغه های حوزه فرهنگ پرداختند و با گلایه از متولیان فرهنگ پیشنهادات و انتقادات خود را در این زمینه مطرح کردند.

همچنین در این نشست ، نویسندگان حاضردرجلسه مطالبی در رابطه باکتاب های منتشر شده برخی از نویسندگان و  همینطور توصیحاتی درموردسیمای فرهنگی وجغرافیایی استان ازدیربازتاکنون وانتظارانی که ازمتولیان فرهنگ استان دارند،  مطرح شد.

درادامه این نشست ، محمد فرزامی مولف کتاب سرآمدان سرزمین چهارفصل نیز به بیان دیدگاه هاونظرات خوددرراستای اهداف نشست پرداخت ودرادامه با انتقاد ازنویسندگان هم استانی که بیشتربه سمت تبارنویسی گرایش دارند وتعصبات قومی وقبیله ای دراثارشان نمایان تر است توضیحاتی را بیان داشت.

گفتنی است؛ در این نشست، سیدیعقوب غفاری،خانم پناهی، الله بخش آذرپیوند ، سیدابوتراب دولت خواه ومحمد فرزامی از اساتید اهل قلم و نویسنده حضورداشتند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.