آخرین وضعیت ۶ مبتلا به کرونا ویروس در استان

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج وضعیت ۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان را تشریح کرد . به گزارش پیک ملت به نقل از  روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید دکتر جلیل؛ فوکایل پوینت بیماریهای نوپدید در استان و سرپرست بیمارستان شهید جلیل بیمارستان معین کرونای استان گفت: ۶ بیمار

کد خبر : 3454
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۵:۵۴
آخرین وضعیت ۶ مبتلا به کرونا ویروس در استان

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج وضعیت ۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان را تشریح کرد .

به گزارش پیک ملت به نقل از  روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید دکتر جلیل؛ فوکایل پوینت بیماریهای نوپدید در استان و سرپرست بیمارستان شهید جلیل بیمارستان معین کرونای استان گفت: ۶ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در استان داریم که یک نفر با تلاش کادردرمان بهبود  و مرخص شد، سه نفر هم اکنون بستری و تحت مراقب درحال درمان هستند و دونفر با داشتن علایم بالینی خوب نیاز به بستری نداشته و با مشاوره واحد درمان این بیمارستان در خانه قرنطینه شدند.

جاودان سیرت افزود: برای شکست این بیماری بهترین راه این است که مردم هشتک (#) در- خانه- بمانیم   را جدی بگیرند و زنجیره ارتباط و انتقال این بیماری را قطع کنند.

وی بیان داشت : امن ترین جا برای مردم خانه است و هر چقد هم ما کادر درمان در بیمارستانها تلاش کنیم این مردم هستن که می توانند با کمک به ما با رعایت موازین بهداشتی و ماندن در خانه زنجیره انتقال این بیماری را قطع کنند تا بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.