مدیرکل تعزیرات استان خبر داد: کشف ۱۰ هزار لیتر الکل در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از کشف۱۰هزار لیتر الکل با یک عملیات سری و با هماهنگی دادستانی و نیروی انتظامی و امنیتی خبر داد. به گزارش پیک ملت ، براتعلی صالحی در نشست بررسی بیماری کرونا در استان از کشف ۱۰ هزار لیتر الکل در منطقه میمند استان خبر داد و گفت: ما مسئولان

کد خبر : 3405
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
مدیرکل تعزیرات استان خبر داد: کشف ۱۰ هزار لیتر الکل در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از کشف۱۰هزار لیتر الکل با یک عملیات سری و با هماهنگی دادستانی و نیروی انتظامی و امنیتی خبر داد.

به گزارش پیک ملت ، براتعلی صالحی در نشست بررسی بیماری کرونا در استان از کشف ۱۰ هزار لیتر الکل در منطقه میمند استان خبر داد و گفت: ما مسئولان باید با همکاری هم از چنین اقداماتی جلوگیری کنیم.

وی با بیان این‌که این محموله از یکی از کارخانه‌های شهرک‌های صنعتی یاسوج به طرف استان‌های اصفهان و تهران در حرکت بود، اظهارکرد: در استانی که خودمان به چنین موادی نیاز داریم چرا باید اجازه دهیم که افراد سودجو دست به چنین اقداماتی بزنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ساعت ۲۳ طی گزارش از سامانه ۱۳۵ تعزیرات باهمکاری دادستانی و طی عملیاتی با حضور روابط عمومی تعزیرات حکومتی و حراست اداره کل تعزیرات در صحنه و ردیابی و با تعقیب وگریز نیروی انتظامی استان در پاسگاه میمند دستگیر شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.