خبر خوب معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای مراکز و خانه های بهداشت استان

پیک ملت، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از اختصاص  ۵۰ میلیارد ریالی وزارت بهداشت به مراکز و خانه های بهداشت استان خبر داد. به گزارش پیک ملت به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: دکتر سامر مرادیان گفت: با توجه به مشکلات و نواقصی که

کد خبر : 33484
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
خبر خوب معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای مراکز و خانه های بهداشت استان

پیک ملت، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از اختصاص  ۵۰ میلیارد ریالی وزارت بهداشت به مراکز و خانه های بهداشت استان خبر داد.

به گزارش پیک ملت به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: دکتر سامر مرادیان گفت: با توجه به مشکلات و نواقصی که در حوزه های مختلف مراکز بهداشت و خانه های بهداشتی داشتیم با وزرات متبوع مکاتبات و رایزنی های لازم انجام شد.

وی تصریح کرد: در نتیجه ی این پیگیری ها و رایزنی هایی که بادکتر ساکی؛ مدیر کل منابع فیزیکی وزارت بهداشت و دکتر رضایی رئیس مرکز مدیریت شبکه ها انجام شد، مبلغ ۵۰ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده به این موضوع اختصاص پیدا کرد.

دکتر مرادیان اضافه کرد: این تخصیص ۵۰ میلیارد ریالی جهت تجهیز، تعمیر، انشعابات گاز و دیوار کشی مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت می باشد.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.