کرونا، مهمان ناخوانده ای که وارد ایران شد/ تایید مرگ دو نفر در قم

 تعدادی از شهروندان قمی با حضور در بیمارستان کامکار، به دنبال به مطمئن شدن از شرایط خاص بیماری کرونا و مبتلایان احتمالی در این بیمارستان هستند. به گزارش پیک ملت به نقل از ایسنای قم  ، پس از توییت معاون وزیر بهداشت در خصوص مشاهده دو نمونه مشکوک به کروناویروس در قم و تایید این

کد خبر : 2882
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
کرونا، مهمان ناخوانده ای که وارد ایران شد/ تایید مرگ دو نفر در قم

 تعدادی از شهروندان قمی با حضور در بیمارستان کامکار، به دنبال به مطمئن شدن از شرایط خاص بیماری کرونا و مبتلایان احتمالی در این بیمارستان هستند.

به گزارش پیک ملت به نقل از ایسنای قم  ، پس از توییت معاون وزیر بهداشت در خصوص مشاهده دو نمونه مشکوک به کروناویروس در قم و تایید این مساله، علاوه بر ایجاد فضای روانی خاص در شهر قم، به همین موازات تلاش کادر بهداشتی و درمانی قم نیز دو چندان شده است.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسات متعدد به همراه مسئولان استان و همچنین با حضور معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی زمینه های کنترل وضیعت بهداشتی و درمانی در قم را بررسی می کنند.

یکی از اعضای کادر درمانی بیمارستان کامکار در پاسخ به خبرنگار ایسنای قم که در محل بیمارستان حضور یافته بود با اشاره به تلاش گسترده اعضای تیم درمانی این بیمارستان و استان، گفت: درست است که این دو نمونه اعلام شده است ولی مردم باید بدانند که نباید نگرانی بیش از حد داشته باشند؛ اگر به دستورات بهداشتی عمل کنند اتفاقی برای آنها نخواهد افتاد.

یکی از نکات جالب توجه در این بیمارستان حضور تعدادی از مردم شهر برای سرکشی شرایط در این بیمارستان است. و البته تعدادی از کارکنان بخش خدمات بیمارستان، مانع حضور مردم در این فضا می‌شوند.

مسئولان علوم پزشکی در پیام هایی مردم را به حفظ آرامش و رعایت اصول بهداشتی توصیه می‌کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.