مدیران بحران و روزهای سخت کرونا / دکتر جاودان سیرت و یک برهه رزومه ساز در بیمارستان شهید جلیل

  پیک ملت، به یقین نقش نیروی انسانی در تحقق اهداف سازمانی و دستگاهی محسوس بوده و در شرایط مختلف شاهد نوع خروجی متفاوت در این محور بوده ایم. به گزارش پیک ملت، سال ۱۴۰۰ را در حال پشت سر می گذاریم ، و در آستانه شروع سال نو که برای همه ماها یاد آور

کد خبر : 28153
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
مدیران بحران و روزهای سخت کرونا / دکتر جاودان سیرت و یک برهه رزومه ساز در بیمارستان شهید جلیل

 

پیک ملت، به یقین نقش نیروی انسانی در تحقق اهداف سازمانی و دستگاهی محسوس بوده و در شرایط مختلف شاهد نوع خروجی متفاوت در این محور بوده ایم.

به گزارش پیک ملت، سال ۱۴۰۰ را در حال پشت سر می گذاریم ، و در آستانه شروع سال نو که برای همه ماها یاد آور روز های سختی بود که یک ویروس تمام خوشی را از مردم گرفت وآنان را در خانه حبس کرد نه از خرید خبری بود نه شور حال تحویل سال نو و نه از هفت سین اما امروز  با گذشت سه سال از شیوع و همه گیری کرونا این مهمان ناخوانده منحوس که تمام معادلات انسانی و زیرساختی را برهم زد تا شاهد بروز نگاه جدید در مدیریت بحران ها باشیم دنیا کم کم رنگ دیگری به خود گرفت همچنین کشور ما و به تبع آن استان ما تا یک بار دیگر شور زندگی در مردم زنده شود.

 

 

 

 

 

 

با گذر از سطح کشوری، استان های محروم همیشه پاشنه آشیل بحران ها به دلیل عدم ایجاد زیرساخت و توسعه تجهیزاتی بوده اند. شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد که زیرساخت های ضعیف تری به نسبت سایر استان های همجوار در زمینه بهداشت و درمان داشت، واهمه ایجاد یک پاندمی غیر قابل کنترل را ایجاد کرد.
با مرور زمان و علیرغم همه چالش ها، کمبودها و نیست ها، عملکرد مناسب برخی از نیروهای انسانی فعال در مدیریت های بیمارستانی امیدها را برای کاهش مرگ و میر بیماری پر رنگ تر کرد.
شاید نامی که به شکلی محسوس در ذهن بیماران بیمارستان شهید جلیل یاسوج مانده، نام دکتر جاودان سیرت، مدیر سابق این مجموعه درمانی است. بدون شک مردم استان روزهای سخت و بحرانی و از خود گذشتگی کادر در مان را از یاد نخواهند برد، پزشکانی که از جان خود و خانواده شان گذشتند تا با عشق کنار مردم باشند در این بحران و برای نجات جان زندگی هموطنانشان دلیرانه جنگیدند.

اما پزشکانی همچون جاودان سرت و جاودان سیرت های دیگر بودند که سکان مدیریت بحران را بر عهده گرفتند.

جاودان سیرت در اوج کرونا و با کمترین زیرساخت های مقابله ای سکان مدیریت بیمارستان  شهید جلیل که بیمارستان معین مبارزه با کرونا بود را در دست گرفت، و توانست با بکارگیری چارتی تاثیر گذار و ارائه مستمر کمبودها و تلاش برای تامین نیازها، استان را در یک پیک سنگین به شکل مطلوبی یاری کند.
به یقین بحران مدیریت و مدیریت بحران عامل مستقیم خود را از نیروی انسانی کارامد میگیرد، که به وضوح می توان نقش موثر دکتر جاودان سیرت در عبور استان از یک بحران را مشاهده کرد.
اما موضوع قابل تامل در نگاه پسا بحران ها، استفاده مطلوب از نیروهای انسانی تاثیر گذار و امتحان پس داده است و باید دید نگاه کشوری به نیروی انسانی متولی مدیریت ها بر حسب چه معیارهایی شکل میگیرد.

نکته ؛ باتوجه به اینکه بخش زیادی از مدیران دولت قبل در بخش بهداشت و درمان جهت بهبود شرایط تندرستی مردم بیشترین تلاش را انجام داده اند و تلاش انها قابل چشم پوشی نیست، لذا متن صرفا نظر نویسنده بوده و قضاوت پایانی با مردم می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.