مینو آریانفر

زارعی در شهر علم و ادب: سی سخت پیشانی علوم و فرهنگ و ادب است / رابطه من با مردم شهر پاتاوه صمیمی و برادرانه است / رقیب من از این خطه روز بعد از انتخابات دوست من است

غلام محمد زارعی در جمع مردمان سی سخت و پاتاوه سخن گفت: و در میان دنا نشینان عنوان کرد، سی سخت شهر علم و ادب و فرهنگ است ، رابطه من هم با مردم پاتاوه همیشه صمیمی و برادرانه بوده است . به گزارش پیک ملت، کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع مردم

کد خبر : 2737
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
زارعی در شهر علم و ادب: سی سخت پیشانی علوم و فرهنگ و ادب است / رابطه من با مردم شهر پاتاوه صمیمی و برادرانه است / رقیب من از این خطه روز بعد از انتخابات دوست من است

غلام محمد زارعی در جمع مردمان سی سخت و پاتاوه سخن گفت: و در میان دنا نشینان عنوان کرد، سی سخت شهر علم و ادب و فرهنگ است ، رابطه من هم با مردم پاتاوه همیشه صمیمی و برادرانه بوده است .
به گزارش پیک ملت، کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع مردم شهر سی سخت شهر علو و فرهنگ و ادب گفت: به شهدای اسلام و ایران اسلامی و شهدای این منطقه و شهید نجفی درود میفرستم، کارشکنی ها و مانع تراشی ها علیه موج غالبی که وجود دارد مانع شد دیر خدمت شما رسیدیم، به شما مردم سی سخت درود میفرستم شما پیشانی علم و فرهنگ و هنر هستید، خوشحال هستم مردم شهر سی سخت شاهد کوشش و فداکاری خادمان خود بوده و برای قدردانی از این تلاش ها و کوشش ها در این مکان حاضر شدند، سی سخت می تواند یک الگوی فرهنگی باشد زیرا در علم، فرهنگ، کار و تلاش انسان های الگو هستید.

زارعی افزود: در قبل از دوره خدمت بنده این شهر شاخص های مهم توسعه را نداشت، اما با حضور بنده سعی شد از طریق به کارگیری نیروی استان در جهت توسعه و پیشرفت گام برداشته شود و تحولاتی مانند جاده، بیمارستان و نیروهای انسانی کارامد به کار گرفته شود امیدواریم مرکز شهرستان دنا را به یک شهر توسعه یافته تبدیل کنیم.

وی گفت: گردشگری و باغدارای و دیگر منابع سبب توسعه و پیشرفت این شهر می شوند و اعتبارات این شهر حداقل ۵۰ برابر سال های قبل بوده است.

زارعی بیان کرد: با قوم گرایی انحصار طلبی و به وجود آوردن مرز ها مخالف هستیم، شعار و ندای یا زهرا(س) رمز پیروی ما است و با تجربه و تلاش و استفاده از نیروی انسانی کارآمد جهت رفع محرومیت ها می توان استفاده کرد هرچند امروز خوشحال هستیم جایی از محرومیت مشاهده نمی شود، و اگر مشکلاتی وجود دارد که میتوان با حمایت و دعای خیر شما راه های روشن و گام های بلندبرداشته شود.

نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی و کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچنین در جمع مردم غیور شهر و بخش پاتاوه ضمن سلام و درود به ارواح طیبه شهداء و شهید جبهه مقاومت سردار سلیمانی و همچنین شهدای استان و بخش پاتاوه گفت: از مردم شهر و بخش پاتاوه که با حضور در این مکان بنده را همراهی کردند تشکر میکنم، رابطه من با مردمان این شهر رابطه ای صمیمی و برادرانه بوده که از دوران گذشته تا امروز وجود داشته است.

وی بیان کرد: مردم بویراحمد را به صورت یکپارچه صاحب عزت و اقتدار و افتخار میدانم، تک تک مردمان این دو شهرستان عزیز هستند و وقت های زیادی را برای خدمت به مردم این منطقه داشته ام، اما با پیشرفت در زیر ساخت ها و رفع مشکلات در جهت اشتغال زایی برای جوانان و مردان و زنان این منطقه گام برخواهیم داشت، من فرزند بویراحمد هستم و به این فرزند بودن افتخار می کنم، در دوران قبل مسولیت بنده عمران و آبادانی کمتری بود اما به دلیل تعلق خاطر به مردمان این منطقه رشد و عمران و آبادانی در هشت سال گذشته مشاهده شد.

زارعی بیان کرد: اگر امروز پاتاوه از مجوز بیمارستان برخوردار است، اگر مردم در مسیر های اصلی با خیال آسوده خاطر تردد می کند به دلیل همین تعلق خاطر است، برخود لازم میدانم در هر شرایطی از حقوق و آرمان های آنها دفاع کنم که به عنوان یک خدمت گذار باشم و به آنها خدمت کنم.
وی افزود: حضرت زهرا (س) به ما خدمت به مردم مهربانی و دلسوزی نسبت به مردم را یاد داد و در این محور و مسیر حرکت خواهیم کرد و با توجه به ظرفیت های کشور و تجربه ها می توان آینده های درخشانی را رقم زد، خوشحال هستم دوستان بنده از این خطه ها به رقابت می پردازند زیرا رقابت یک امر برای نشاط توسعه شور و مشارکت در جامعه و عرصه نمایشه فرهنگ ها و آداب ها و سنن ها است، اگر امروز با هم رقیب هستیم در صبح بعد از انتخابات دوست و رفیق خواهیم بود اتحاد و وحدت بویراحمد برای همه ما ضرورت است و در‌مناطق و شهرستان ها باید وحدت مشاهده شود.
امیدوارم در ۲ اسفند ماه انتخاباتی با مشارکت بالا شاهد باشیم که این انتخابات به نفع یک جریان و قوم نخواهد بود و برای همه ما وسیله وحدت و رحمت خواهد بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.