افتتاح ۱۱ کیلومتر از بزرگراه گچساران

۱۱کیلومتر از بزرگراه گچساران- بهبهان با ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار کهگیلویه وبویراحمد، تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت و معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد. به گزارش پیک ملت ،  استاندار کهگیلویه وبویراحمد در آیین افتتاح این پروژه گفت: احداث بزرگراه بابامیدان –

کد خبر : 2229
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
افتتاح ۱۱ کیلومتر از بزرگراه گچساران

۱۱کیلومتر از بزرگراه گچساران- بهبهان با ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار کهگیلویه وبویراحمد، تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت و معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش پیک ملت ،  استاندار کهگیلویه وبویراحمد در آیین افتتاح این پروژه گفت: احداث بزرگراه بابامیدان – گچساران – بهبهان به طول ۱۴۵ کیلومتر از پروژه های مهم این استان می باشد که هم اکنون در سه قطعه در دست اجراست.
حسین کلانتری اظهار داشت: مسیر گچساران – بهبهان هم به طول ۴۰ کیلومتر یکی از قطعات مهم این طرح است که تاکنون ۳۵ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است.
وی تصریح کرد: ۱۴۰ میلیارد تومان برای ساخت جاده بابامیدان- گچساران – بهبهان هزینه شده است و برای تکمیل آن به ۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد به جاده پاتاوه –دهدشت اشاره کرد و یادآور شد: جاده ملی پاتاوه – دهدشت هم با اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار تا پایان دهه فجر سال آینده افتتاح می شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی در امور توسعه راه های کشور هم با اشاره به در دست اجرا بودن جاده ملی پاتاوه -دهدشت گفت: تکمیل این طرح استان کهگیلویه و بویراحمد را در کریدور تقسیم ترافیک کشور قرار خواهد داد.
خیرالله خادمی افزود: این طرح با ۱۳۸ کیلومتر طول و ۹ کیلومتر تونل می تواند تحولی بزرگ در بهبود زیرساخت های این استان باشد.
خادمی گفت: تا پایان سال جاری ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه در سراسر کشور بهره برداری می شود.
خیرالله خادمی افزود: سالیانه یک هزار تا یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر از جاده های کشور تبدیل به بزرگراه می شود که این امر نقش مهمی در ایمنی محورهای ارتباطی  دارد.
وی از در دست ساخت بودن هفت هزار و ۷۰۰ کیلومتر بزرگراه درمناطق مختلف کشور خبر داد.
وی اظهار داشت: ایجاد ۵۴۰ کیلومتر بزرگراه در استان های سیستان و بلوچستان، فارس،کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان در قالب سه طرح  پیش بینی شده که تاکنون ۴۰۰ کیلومتر آن بهره برداری شده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.