مینو آریانفر

عضو سابق شورای شهر ،به بهرامی پیوست / حمایت پرسنل شهرداری یاسوج از کاندیدای انتخابات مجلس/تصاویر

عضور سابق شورای شهر یاسوج و جمعی از  پرسنل شهرداری یاسوج ،حمایت قاطع خودرا نسبت به محمد بهرامی کاندیدای انخابات مجلس یازدهم اعلام کردند . به گزارش پیک ملت : محمد بهرامی کاندیدای انتخاباتی این دوره از مجلس در جمع همکاران سابق خود اظهار داشت : من هیچ گاه ، از یاد شماها همکارانم غافل

کد خبر : 2176
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
عضو سابق شورای شهر ،به بهرامی پیوست / حمایت پرسنل شهرداری یاسوج از کاندیدای انتخابات مجلس/تصاویر

عضور سابق شورای شهر یاسوج و جمعی از  پرسنل شهرداری یاسوج ،حمایت قاطع خودرا نسبت به محمد بهرامی کاندیدای انخابات مجلس یازدهم اعلام کردند .

به گزارش پیک ملت : محمد بهرامی کاندیدای انتخاباتی این دوره از مجلس در جمع همکاران سابق خود اظهار داشت : من هیچ گاه ، از یاد شماها همکارانم غافل نشدم و همیشه جویای ، احوال شماها و همینطور َشهرداری هستم و مسائل و مشکلات را بررسی می کنم .

بهرامی افزود : دغدغه و نگرانی من ، وضعیت شما و همینطور قشر مظلوم و نیازمند ، و کارگرانی است ، که حقوقشان عقب افتاده و یا کارمندانی که سر ماه حقوق نمی گیرند .

این استاد دانشگاه عنوان کرد:  ، درست است که ما هر ، ماه حقوقمان را دریافت می کنیم  در صورتی که همین حقوق کفاف زندگی ما را نمی دهد و جوابگو نیست ، ولی اکثر مواقع با خودمان فکر می کنیم ، که شما قشر کارگر  با این شرایط و حقوق پایین و یا حتی حقوقی که ماهها پرداخت نمی شود چطور دارید زندگیتان را می گذرانید ، درست است که ما در بین شما نیستیم اما نگران شما هستیم و دغدغه همه شماها  وشهرمان را داریم  و البته من منکر، زحمتات هیچ کدام از شهرداران محترم قبل و بعد از خودم در شهرداری نیستم .

محمد بهرامی شهردار سابق یاسوج افزود : من، خوب میدانم که ارباب رجوع و فشار کار امان شما را نمی دهد. از نظر من نیروهای کار درشهرداری آنقدر تحت فشار کار و ارباب رجوع هستند ، که هر کدام  به یک نیروی توانمند و کاری تبدیل شده و می تواند در هر جایگاهی که قرار گیرد موفق باشد.

وی افزود:  نکته دیگر اینکه آنقدر  صداقت و عاطفه دارند که خیلی از مسائلی را که امروز خلاء جامعه ما هست را فراموش نکرده اند و من معتقدم که به خاطر این توانمندی باید از نیروهای شهرداری در هر دستگاه و جایگاهی استفاده کرد .

بهرامی عنوان کرد : قطعا خیلی از شما ها می دانید که هر گاه خواسته ای از من داشتید در حد توانم و حتی خارج از چارچوب شهرداری پاسخگو بودم و حمایت کردم

این کاندیدای مجلس تاکید کرد : موضوعی دیگر  که همیشه برای من ، یک دغدغه بوده و هست ! تبدیل شدن نیروهای کارمند و کارگر شرکتی در شهرداری است که هر کدام ۵ سال فعالیت دارند و تکلیفشان مشخص نیست و این حق آنهاست که به حرمت همان سابقه ای که دارند تکلیفشان مشخص شود .

 

عضو سابق شورای شهر یاسوج نیز در این نشست ، به برخی از عملکردهای  موفق محمد بهرامی در زمان مسئولیتش در شهرداری پرداخت و گفت : از سال ۶۶ تا سال ۹۲ که من در شهرداری بودم شهرداران مختلفی بر سر کار آمدن که هر کدام یک حسن و خصوصیت اخلاقی خاص داشتند برای مثال یک شهردار خشن و با اقتدار ، یکی پاکدست و دیگری با اقتدار اما ارتباط مردمی ضعیفی داشت یا یکی دیگر بدون از اجازه شورای شهر اجازه آب خوردن نداشت .

شیروان پناهی عنوان کرد : و زمانی که آقای بهرامی مسئولیت را گرفتند من گفتم بعید می دانم که بتواند دوام بیاورد در این مسئولیت اما بعد از گذشت مدت کوتاهی بر امور کاملا مسلط شدن  به طوری که حتی  راننده شخصی اش  هم مسئولیت داده بود که در شهر بچرخد و مشکلات و کاستی ها را در شهر شناسایی و به اطلاعش  برساند.

شیروان پناهی عضو سابق شورای شهر به بخشی از  عملکردهای مثبت بهرامی در زمان مسئولیتش اشاره کرد و گفت در زمانی که آقای بهرامی شروع به کار کردن بودجه مصوب شهرداری ۵ میلیارد تومان بود، اما در سال ۹۰به بالاتر از ۴۰میلیارد تومان رسید یعنی این مبلغ ۸ برابر شد .

این عضو سابق شورا احداث زیرگذر و روگذر پل آبشار، احداث پارک مهرورزی به متراژ ۲۰ هزار هکتار ، احداث بلوار عدل از میدان انقلاب تا پل سوم بشار ، تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری یاسوج ، نصب نماد هفت سین و تندیس آریو برزن ،  احدا جاده برگشت آبشار یاسوج ، ایجاد جمعه بازار که بیشتر از هزار نفر شغل ایجاد کرده ، خرید ماشین آلات راهسازی ، احداث پارک محله ای را تنها بخشی از کارنامه  و فعالیتهای بهرامی در زمان مسئولیتش در شهرداری ذکر کرد .

   

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارمین دوشنبه , 14 بهمن 1398 - 17:50

درود بر غیرتتون یا علی مدد