مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد افتتاح و کلنگ زنی ۱۶ طرح گازرسانی در کهگیلویه و بویراحمد طی دهه فجر

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۶ طرح گاز رسانی در استان همزمان با دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود. به گزارش پیک ملت ، رحمن خادم ظهر شنبه ۱۲ بهمن ماه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین در دهه فجر سال جاری ۸۰ روستای استان به شبکه گاز متصل می‌شوند. وی

کد خبر : 2098
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد افتتاح و کلنگ زنی ۱۶ طرح گازرسانی در کهگیلویه و بویراحمد طی دهه فجر

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۶ طرح گاز رسانی در استان همزمان با دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش پیک ملت ، رحمن خادم ظهر شنبه ۱۲ بهمن ماه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین در دهه فجر سال جاری ۸۰ روستای استان به شبکه گاز متصل می‌شوند.

وی با بیان اینکه عملیات گازرسانی به ۹۴ روستای استان نیز کلنگ زنی می‌شود، گفت: از دیگر برنامه‌های توسعه‌ای پیش بینی شده در دهه فجر در سال جاری افتتاح گازرسانی به ۲۵ واحد صنعتی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین ۱۰ هزار خانوار در مناطق محروم استان نیز در سال آینده انشعاب گاز رایگان دریافت می‌کنند.

خادم با بیان اینکه این خانواده‌ها در مناطق دیشموک، ممبی، سرآسیاب، دشمن زیاری، قلعه رئیسی، مونه و چیتاب از گاز رسانی رایگان بهره مند می‌شوند، تصریح کرد: طرح‌های گازرسانی بزرگی در مناطق مختلف استان در حال اجرا است که گازرسانی به مجموعه روستاهای ممبی و سرآسیاب یکی از مهمترین این پروژه هاست.

وی ادامه داد: در راستای اجرای فاز جدید این پروژه حدود ۳۰ میلیارد تومان و برای خرید تجهیزات لوله طرح نیز ۲۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۱۷ میلیارد تومان اعتبار نیز در راستای اجرای عملیات اجرایی طرح گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک اختصاص یافت.

خادم اعتبار هزینه شده برای تأمین تجهیزات این طرح را ۱۵ میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: طرح گازرسانی به منطقه زیلایی نیز با ۵۴ میلیارد تومان اعتبار اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.