جشنواره برفی با حضور ۶ استان در پیست اسکی کاکان برگزار می شود

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره منطقه ای برف دنا بهمن ماه امسال با حضور ۶ استان در شهر یاسوج مرکز این استان برگزار خواهد شد. به گزارش پیک ملت ، مجید صفایی  اظهار داشت: این جشنواره روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه امسال در پیست اسکی

کد خبر : 2073
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
جشنواره برفی با حضور ۶ استان در پیست اسکی کاکان برگزار می شود

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره منطقه ای برف دنا بهمن ماه امسال با حضور ۶ استان در شهر یاسوج مرکز این استان برگزار خواهد شد.

به گزارش پیک ملت ، مجید صفایی  اظهار داشت: این جشنواره روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه امسال در پیست اسکی کاکان واقع در ۱۸ کیلومتری شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی افزود: در این جشنواره استان های فارس، اصفهان، بوشهر، خوزستان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد شرکت می کنند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جشنواره منطقه ای برف در یاسوج، برای چهارمین سال است که در پیست اسکی کاکان برگزار می شود.

صفایی عنوان کرد: معرفی ظرفیت های گردشگری زمستانه استان، ایجاد روحیه نشاط و ایجاد رقابت های سالم از اهداف برگزاری این جشنواره منطقه ای است.

وی تاکید کرد: در این جشنواره برنامه های مختلفی از جمله برگزاری مسابقات، برپایی نمایشگاه های صنایع دستی تدارک دیده شده است.

پیست اسکی کاکان از مهم ترین پتانسیل های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به حساب می آید و سرمایه گذاری در این منطقه می تواند به توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در  شهرستان بویراحمد  منجر شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.