بررسی ۴۹ پروژه در استان برای واگذاری به بخش خصوصی

سیدحشمت اله صمیمی دوست در جلسه ستاد اقتصادی مقاومتی استان گفت: ۴۹ پروژ مهم قابل واگذاری به بخش خصوصی در استان مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش پیک ملت ، معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، این تعداد طرح و پروژه مربوط به هشت دستگاه اجرایی است افزود: ۱۴ پروژه ورزشی، ۱۳ پروژه

کد خبر : 2031
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
بررسی ۴۹ پروژه در استان برای واگذاری به بخش خصوصی
سیدحشمت اله صمیمی دوست در جلسه ستاد اقتصادی مقاومتی استان گفت: ۴۹ پروژ مهم قابل واگذاری به بخش خصوصی در استان مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش پیک ملت ، معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، این تعداد طرح و پروژه مربوط به هشت دستگاه اجرایی است افزود: ۱۴ پروژه ورزشی، ۱۳ پروژه گردشگری، هشت مورد آب منطقه ای و آب و فاضلاب شهری، ۲ طرح در حوزه علوم پزشکی، هفت پروژه در آموزش و پرورش و ۲ طرح در حوزه کشاورزی است.
صمیمی دوست با تاکید به اینکه برای واگذاری این طرح ها و پروژه ها باید تلاش بیشتری به کار گرفته شود، اظهار داشت: دولت برای این تعداد طرح ۳۸ میلیارد تومان یارانه سود تسهیلات به استان ابلاغ کرده است.
معاون اقتصادی استانداری تاکیدی کرد با توجه به اهمیت موضوع، باید کارها کارشناسی شده تر، تخصصی و فنی تری از سوی دستگاه های اجرایی، مدیریت و برنامه ریزی و با همکاری اتاق بازرگانی و سرمایه گذاران بومی صورت گیرد.
صمیمی دوست با بیان اینکه واگذاری پروژه های عمرانی نیمه تمام به بخش خصوصی از اهداف مهم اقتصاد مقاومتی است تاکید کرد: برای تسریع در واگذاری آنها تسهیل گری لازم و علمی کردن فرآیند واگذاری مورد توجه باشد.
معاون امور اقتصادی استانداری ابراز داشت: پروژه های هر دستگاه در جلسات کمیسیون مخصوص آن بخش مورد بررسی دقیق قرار گیرند و سپس برای تصمیم نهایی به جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان ارائه شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.