معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد : ۲۶مبلغ درقالب سوگواره «یاس نبوی» به کهگیلویه وبویراحمد اعزام شدند

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۶ مبلغ در قالب سوگواره «یاس نبوی» به اقصی نقاط استان اعزام شدند. به گزارش پیک ملت ، حجت الاسلام قاسم مؤمنی شاد افزود: از این تعداد ۲۳ مبلغ اعزامی از قم به اقصی نقاط استان اعزام می‌شوند و سه مبلغ نیز بومی

کد خبر : 1969
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد : ۲۶مبلغ درقالب سوگواره «یاس نبوی» به کهگیلویه وبویراحمد اعزام شدند

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۶ مبلغ در قالب سوگواره «یاس نبوی» به اقصی نقاط استان اعزام شدند.

به گزارش پیک ملت ، حجت الاسلام قاسم مؤمنی شاد افزود: از این تعداد ۲۳ مبلغ اعزامی از قم به اقصی نقاط استان اعزام می‌شوند و سه مبلغ نیز بومی هستند.

معاون فرهنگی اوقاف استان اظهار داشت: هر ساله در ایام فاطمیه «سوگواره یاس نبوی» برگزار و مبلغینی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به اقصی نقاط استان اعزام می‌شوند.

وی افزود: این روحانیون در روستاهایی که ظرفیت فرهنگی دارند مستقر می‌شوند و به مباحث اعتقادی در قالب «خیمه های معرفت» می‌پردازند.

حجت الاسلام مؤمنی شاد بیان داشت: یکی از برنامه‌هایی مبلغین در این ایام پرداختن به مباحث ایثار، مقاومت، شهادت سردار سلیمانی و برنامه‌های بصیرتی برای نوجوانان، جوانان، خانواده‌ها و پاسخگویی به شبهات است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.