سرقت مسلحانه از طلا فروشی در قلعه رئیسی

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارقان مسلح به کلاشینکف یک واحد طلافروشی را در قلعه‌رئیسی مورد دستبرد قرار دادند. به گزارش پیک ملت ، عصر امروز سارقان مسلح به یک واحد طلافروشی در قلعه‌رئیسی مرکز بخش چاروسا دستبرد زدند. جانشین انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص اظهار داشت: طلا فروشی در شهر

کد خبر : 1850
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
سرقت مسلحانه از طلا فروشی در قلعه رئیسی

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارقان مسلح به کلاشینکف یک واحد طلافروشی را در قلعه‌رئیسی مورد دستبرد قرار دادند.

به گزارش پیک ملت ، عصر امروز سارقان مسلح به یک واحد طلافروشی در قلعه‌رئیسی مرکز بخش چاروسا دستبرد زدند.

جانشین انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص اظهار داشت: طلا فروشی در شهر قلعه رییسی عصر امروز  مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.

کیقباد مصطفایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: این سرقت حدود ساعت ۶ عصر امروز یکم بهمن ماه از یک طلافروشی در شهر قلعه رییسی  شهرستان کهگیلویه انجام شده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه از طلا فروشی، سریعا ماموران به همراه کارگاهان ویژه کشف جرم به محل حادثه اعزام و به بررسی کم و کیف موضوع پرداختند.

وی افزود: در این سرقت مسلحانه دو نفر سارق پس از مجروح کردن صاحب طلافروشی با اسلحه کلاشینکف به وسیله یکدستگاه موتورسیکلت از محل متواری شدند.

مصطفایی در ادامه گفت: در این حادثه صاحب طلافروشی زخمی و سریعا به نزدیکترین مرکز پزشکی اعزام شد.

این مقام انتظامی گفت: پلیس  شهرستان کهگیلویه و کاراگاهان پلیس آگاهی استان تلاش و تحقیقات گسترده را برای دستگیری آنها را آغاز کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: دستورات ویژه با هماهنگی دستگاه قضایی ، جهت تعقیب و دستگیری مجرمین، صادر شده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.