رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور: جنگ روانی دشمنان خدشه ای در اراده ملت ایران ایجاد نمی کند

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: جنگ روانی و رسانه ای دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار کوچکترین خدشه ای در اراده مستحکم ملت ایران ایجاد نمی کند. به گزارش پیک ملت ، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر : 1730
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور: جنگ روانی دشمنان خدشه ای در اراده ملت ایران ایجاد نمی کند

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: جنگ روانی و رسانه ای دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار کوچکترین خدشه ای در اراده مستحکم ملت ایران ایجاد نمی کند.

به گزارش پیک ملت ، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج اظهار داشت: نمونه بارز این امر حضور گسترده قشرهای مختلف ملت ایران در آیین تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی است.

وی با اشاره به زبانزد بودن غیرت دینی و ملی مردم کهگیلویه و بویراحمد، افزود: آنان همواره با رژیم پهلوی مخالف بوده و پس از پیروزی انقلاب نیز با حضور چشمگیر در تمامی عرصه ها وفاداری خود به نظام، امام راحل و رهبر معظم انقلاب را نشان داده اند.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی به عنوان نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج اقدامی شایسته از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بود.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری عنوان کرد: این روحانی وارسته می تواند منشأ خدمات ارزنده ای در کهگیلویه و بویراحمد باشد همانگونه که هنگام امامت جمعه دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه نیز اینگونه بود.

وی ابراز داشت: انتظار می رود که مسؤولان اجرایی و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد همراهی و مشارکت لازم را با ایشان داشته باشند تا در انجام رسالت سنگین خود بیش از پیش موفق شود.

مسؤول امور ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب نیز گفت: دلیل اصلی تغییر امام جمعه یاسوج بیماری، کهولت سن و مشکلات جسمانی حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان اظهار داشت: نظر آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تجمیع هر ۲ مسؤولیت نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه یاسوج و واگذاری آن به یک نفر بود.

وی افزود: اولویت دفتر رهبر معظم انقلاب و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور پذیرش هر ۲ مسؤولیت از سوی آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی بود اما وی به دلیل مشغله کاری و مسافرت های متعدد به تهران، قم و شیراز آن را نپذیرفت.

مسؤول امور ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب بیان کرد: بنا به درخواست، پیشنهاد و موافقت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی هر ۲ مسؤولیت تجمیع و بر عهده حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه پیشین دهدشت گذاشته شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدیان عنوان کرد: آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی به دلیل داشتن خاندان اصیل، مذهبی، علمی و تأثیرگذار در کهگیلویه و بویراحمد و خطه جنوب کشور یک سرمایه مهم اجتماعی و تکیه گاه معنوی برای مردم این استان است.

وی ابراز داشت: توصیه و تأکید رهبر معظم انقلاب نیز بر تداوم حضور مستمر و پررنگ ایشان در کهگیلویه و بویراحمد برای بهره گیری هر چه بیشتر مردم استان از این سرمایه مهم اجتماعی است.

مسؤول امور ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: طلاب، روحانیان و علمای دینی در تمامی صحنه ها پیشرو بوده و برای کارگشایی از مشکلات مردم و خدمت رسانی به آنان تلاش کرده اند که مایه افتخار است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدیان اظهار داشت: انتظار می رود که نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج سنگ صبور مردم این استان بوده و در تمامی مسائل و مشکلات یاری دهنده آنان باشد.

وی افزود: حضور کم نظیر ملت ایران در آیین تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی یک رفراندوم به تمام معنا بود و یکبار دیگر حقانیت نظام و انقلاب را به رخ جهانیان کشاند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدیان بیان کرد: مسؤولان اجرایی کشور پس از این حماسه آفرینی ملت ایران باید هر چه بیشتر به آنان خدمت رسانی کرده و برای کاهش مشکلاتشان گام های بلندتری بردارند.

وی عنوان کرد: چنانچه مسؤولان اجرایی و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد همراهی لازم را با نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه یاسوج داشته باشند افتخارها و موفقیت های ارزنده تری در تمامی عرصه ها برای استان کسب خواهد شد.

در این آیین حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی به عنوان نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج معرفی شد.

پیش از این آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بود و امامت جمعه یاسوج را نیز حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی بر عهده داشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.