پیام تسلیت مسئولین ، مدیران و شخصیتهای سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی

برخی از شخصیتهای سیاسی ، مدیران و مسئولین استانی با ارسال پیامی به این پایگاه خبری شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند. به گزارش پیک ملت، متن پیامها به شرح زیر است : بسم الله الرحمن الرحیم منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ

کد خبر : 1376
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۸:۲۷
پیام تسلیت مسئولین ، مدیران و شخصیتهای سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی

برخی از شخصیتهای سیاسی ، مدیران و مسئولین استانی با ارسال پیامی به این پایگاه خبری شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

به گزارش پیک ملت، متن پیامها به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.

شهادت شیرمرد میدان جهاد و مبارزه، سرباز ولایت مجاهد انقلابی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سرافراز نیروی قدس و همرزمانش را به دست کهنه دشمن ملت و انقلاب اسلامی، آمریکای جنایتکار به محضر مقام معظم رهبری، امت اسلام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه همرزمانش در جبهه های حق علیه باطل و خانواده معززش تبریک و تسلیت عرض می کنم.
شهید سلیمانی الگویی ارزشمند و بزرگ در دفاع از ارزشهای اسلامی و مرد میدان مبارزه حق علیه باطل سرباز بی نظیر ولایت بود که حضرت احدیت مزد تلاش مستمرش را شهادت قرار داد.
استکبار بد طینت بداند خون این مجاهد فی سبیل الله و مالک اشتر زمانه باعث انسجام و اتحاد بیشتر مجاهدان منطقه علیه استکبار خواهد شد و آثار این خون های به ناحق ریخته در باروری درخت انقلاب اسلامی نمایان خواهد شد.

حسین کلانتری
استاندار

*********************************************************************************************************************

نماینده بویراحمد ودنا شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

نماینده مردم شریف شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

بسم رب الشهداء و الصدیقین
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
((در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.))
شهادت سرداربزرگ اسلام سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلیر و پر افتخار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و جمعی از یارانش به دست دولت جنایتکار امریکا را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (روحی فداه) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی) و تمامی مردم مسلمان جهان اسلام و مردم عزیز ایران به ویژه پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار استان کهگیلویه وبویراحمد تسلیت عرض می نمایم.
اخلاص ،صداقت و پایمردی حاج قاسم سلیمانی موجب محبوبیت آن چهره آسمانی در بین آحاد مردم ایران و چهره ای قابل احترام در سراسر جهان اسلام و همه آزادیخواهان جهان بود؛که بی تردید فقدان آن سردار بزرگ و انقلابی که مجاهدت های خالصانه و ماندگار او برای همه جهان اسلام و به ویژه نسل جوان جبهه مقاومت آینده ساز، الهام بخش و یادآور عظمت و زنده بودن خط جهاد و شهادت بوده ، ضایعه ای است که جبران آن تنها با الطاف الهی و صبر و پناه بردن به ایزد منان ممکن خواهد بود. ولی بدون شک و تردید امریکا، رژیم اشغالگر قدس و دولت های خیانتکار منطقه کیفر این جنایت را به موقع خواهند دید و راه پر افتخار این شهید والامقام برای همیشه پر رهرو خواهد ماند.

غلام محمد زارعی
نماینده مردم شریف شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی

*********************************************************************************************************************

تسلیت فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی #شهادت سردار #سلیمانی

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، با صدور پیامی شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

پل شهادت اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت آقا سید الشهداء(ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و از روزی الهی بهره مند گردید.

از آنجا که فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت‌کننده عزم استوار نیروهای انقلابی و الهام‌بخش هویت ملی ما بوده است، شهادت افتخارآمیز این شهید والامقام به مبارزان راه نفی سلطه و برپایی نظام مبتنی بر عدل و مهرورزی، روحی تازه بخشیده همرزمان وفادارش را در ادامه راه غرورآفرین وی و تحقق اهداف متعالی‌اش مصمم‌تر خواهد ساخت.

اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیرو‌های آمریکایی در به شهادت رساندن سردار سپاه اسلام جهادگر میدان مبارزه حق علیه باطل، حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر این ضایعه بزرگ را به حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، ملت بزرگ ایران و مردم ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد و همه همرزمانم ، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

*********************************************************************************************************************

بسم الله الرحمن الرحیم

《و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون》

با کمال تاسف و تاثر؛ شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی که طی عمر پربرکت خود منشاء برکات و در طول چهار دهه مسئولیت و مجاهدت در سنگرهای مختلف جمهوری اسلامی منشاء خدمات فراوان شدند، به پیشگاه امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،همه آزادگان جهان به ویژه ملت شهید پرور ایران اسلامی،سبز پوشان سپاه پاسداران و بیت شریف ایشان تسلیت عرض می کنم.

برای سردار سپاه اسلام ، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

عزیز فیلی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

*********************************************************************************************************************

حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی شهادت  سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً

شهادت مظلومانه‌ سردار شایسته و محبوب سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده‌ شجاع سپاه قدس که سال‌ها در انتظار نوشیدن شهد شهادت بود، قلوب مسلمانان جهان را به غمی سترگ و جانکاه مبتلا نمود.
سپهبد سلیمانی از خیل سپاهیانی است که نام و یادش، چون مالک اشتر امام علی (ع) تا ابد جاودانه خواهد ماند.
شهید سلیمانی، فرمانده‌ بی نظیر جهانی است که شهادتش جهان اسلام را اندوهگین ساخت، اما خون پاک این شهید عزیز نابودی کفر جهانی امپریالیسم و صهیونیسم را در پی خواهد داشت.
اینجانب شهادت وی و همرزمانش را به مقام معظم رهبری، رزمندگان اسلام در جمهوری اسلامی ایران، عراق و سوریه و لبنان و خانواده‌های معظم شهیدان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
امید است در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری (حفظ الله) بتوانیم پیروان خوبی برای مکتب پرافتخار شهادت باشیم.
*********************************************************************************************************************

پیام مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت شهادت سردار سلیمانی
علی داودی مهر مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ
هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند.( ال عمران)

شهادت سردار بزرگ اسلام، حاج قاسم سلیمانی که عمر با برکت خویش را در راه اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی تقدیم کرد، جهان اسلام را متاثر کرد و یقیناً شهادت آن پاسدار حریم ولایت و امامت مایه مباهات و افتخار جهان اسلام است و خداوند متعال نیز مزد تلاش چهل ساله اش را که همانا شهادت بود، به وی عطا کرد.
بی شک آمریکا و اسرائیل با این حمله و ترور که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، زوال و نابودی حکومت خود را به جلو انداختند و نیروهای توانمند انقلاب اسلامی که تربیت شدگان مکتب ولایت اند به زودی انتقام خون پاک این شهید بزرگوار را خواهند گرفت.
اینجانب شهادت این سردار عزیز که محور وحدت و مقاومت در منطقه بود را به محضر مقام معظم رهبری، ملت سربلند ایران اسلامی و به ویژه مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد، تبریک و تسلیت عرض نموده، علو درجات را برای آن یار وفادار به نظام و رهبری و صبر و اجر را برای کلیه بازماندگان از خداوند متعال خواستارم.
علی داودی مهر
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد

*******************************************************************************************************************

با صدور پیامی؛مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد ، شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست تروریست‌‌های بین‌‌المللی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد،متن پیام مجید صفائی بدین شرح است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

سردار قاسم سلیمانی مجاهد و فرمانده بزرگ جهان اسلام بود.

اینجانب عروج ملکوتی این سردار رشید اسلام را که در دفاع از اسلام و مظلومین جان خود را نثار نمود به محضر امام عصر (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، خانواده معظم شهدا و بازماندگان مکرم، و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می کنم و علو درجات این شهید والامقام را از درگاه الهی مسئلت دارم.

مجید صفائی
مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد

 

********************************************************************************************************************

سرپرست فرمانداری دنا در پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت:

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین
سلام و درود بر سرداران رشید اسلام که هر یک به تمام معنا اسوه استقامت و پرچمدار ولایت کشور خود بودند.
درطلوعی صبحدم خبری در صدر رسانه های جهان قرار گرفت که دل و قلب همه ملت اسلام را جریحه دار نمود.
آری این چنین هست سردار قاسم سلامی وجودش افتخاری بود برای کشور,شهادتش شکسته شدن هیبت و ترس لرز بر پیکره دشمن شد.
اینجانب شهادت سرباز اسلام را به محضر رهبر فرزانه حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) و پاسداران انقلاب, ملت قدرشناس ایران اسلامی ,شهرستان دنا تسلیت و تهنیت عرض نموده,علو درجات برای آن شهید سرافراز از خداوند متعال خواستاریم.
علی پور
سرپرست فرمانداری دنا

*******************************************************************************************************************

پیام تسلیت دکتر یزدانپناه در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پیامی شهادت سردار رشید ایران اسلامی، سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

((وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا  بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ))

خبر جانسوز شهادت سردار رشید و شجاعِ ایران اسلامی، همچون پتکی مهیب بر سر   ملت شریف ایران  فرود آمد و همه را در بهت و ماتم فروبرد.جایگاه این  مرد بزرگ و مبارز راستین، در تاریخ معاصر ایران، یگانه و کم نظیر است و به همین سبب خلاء فقدانش تا همیشه همراه ما خواهد بود و ما را آزار خواهد داد. اما یاد او و آموزه های انسانی اش همیشه چراغ راه مبارزین و مدافعینِ راستین خاک ‌وطن خواهد بود.
سردار سلیمانی  در لحظه لحظه  عمر با برکتش،شهادت را با تمام وجود لمس  کرد  وبالاخره مزد همه جان فشانی ها و رشادت هایش را گرفت  در روز جمعه و در جوارِ دشت نینوا در کنار مولایش به فیض عظیم شهادت نائل آمد و به آرزوی دیرینه اش رسید.

تسلیت ما  شاید مرهم ناچیزی باشد بر این  غم بی پایان . غم از دست دادن یکی از  از  انسان های شریف و نجیب و شجاع این مرزو بوم. و خوب می دانیم که غم از دست دادن چنین انسان بزرگی در کلمه نمی گنجد.
امیدوارم روح بلند و آسمانی اش با مولای شهیدان دوعالم محشور گرد و خداوند حکیم با لطف بی پایانش قدرت تحمل این ضایعه عظیم را به همه مردم شریف ایران ، بخصوص خانواده بزرگوار این مجاهد راه حق عطا نماید.

دکتر پرویز یزدان پناه
سرپرست  دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج

 

*********************************************************************************************************************

  • پیام تسلیت سرپرست بیمارستان شهید دکتر جلیل در پی حادثه ناگوار شهادت سردار دلها قاسم سلیمانی

در متن این پیام آمده است :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نفس و امید مستضعفان جهان ناجوانمردانه به دست دژخیمان آمریکایی به درجه رفیع شهادت رسید . مطمئنا از برکت  خون پاک ایشان هزاران سردار سلیمانی خواهد رویید و یقین دارم جرثومه فساد از روی زمین برچیده خواهد شد . باید در فراقش خون گریست و در نبودش به سر و سینه زد و اشک ماتم ریخت و باید تا ابد در عدم حضورش ناله و زاری کرد،  اما خدای را شکر که رهبری فرزانه داریم که میتواند با فکر و اندیشه اش مسیر را برایمان تسهیل کند .
شهادت عزّت‌مندانه اسوه ایثار و فداکاری، رادمردی و رشادت، سردار عزیز اسلام، “سرلشکر حاج قاسم سلیمانی” را محضر حضرت  ولی‌عصر (عج)، رهبر بزرگ انقلاب، ملّت شریف ایران ، و همه همکارانم در حوزه درمان تبریک و تسلیّت عرض می‌نمایم.

دکتر سعید جاودان سیرت

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان آموزشی درمانی شهید دکتر قربانعلی جلیل یاسوج

*********************************************************************************************************************

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن کامل پیام سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به شرح ذیل است :
ولا تحسبن الَّذین قتلوا فی سبیل اللَّـه أمواتا بل أَحیاء عند ربهم یرزقون
شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، اسوه ایمان و اخلاص و شجاعت و ولایتمداری، حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهان و همرزمان آن شهید والامقام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دوستداران انقلاب اسلامی در جای جای جهان و همه ملت ایران تسلیت می گویم.
اگر رییس جمهور و حاکمیت بدطینت آمریکا تصور کنند با شهادت این سردار شجاع کار به پایان رسیده است، زهی خیال باطل! چرا که شهادت هنر مردان خداست و آنچه تا کنون موجب پایداری و استقامت درخت تنومند و پربار نظام جمهوری اسلامی شده خون پاک همین شهیدان راه حق و حقیقت است.
بی تردید شهادت سردار سلیمانی آغاز حرکتی است که مبارزه و مقابله با آمریکا در همه زمینه های نظامی، سیاسی، بین المللی و علمی و فناوری را بسیار افزونتر از قبل می کند و انقلاب اسلامی را یک گام به جلوتر می برد.
سردار سلیمانی فارغ از همه ابعاد وجودیش، محبوب قلب های همه آزادیخواهان جهان و مردم ایران، فارغ از دسته بندی ها و گرایش های سیاسی بود و امروز با شهادتش خون مردم ایران برای مقابله با تروریست دولتی آمریکا و هم پالکی هایش بیش از هر زمان به جوش آمده است
اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن مجاهد بزرگ، سردار سرفراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (مدظله العالی)، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران اسلامی واستان کهگیلویه وبویراحمد ،جامعه ورزش و جوانان استان و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می گویم...
اطمینان قلبی دارم که آن شهید والامقام در بارگاه ملکوتی حضرت حق و در دایره رحمت واسعه پروردگار جایگاهی رفیع دارد و روزی خوار خوان عشق حضرت حق است اما از اینکه کالبد خاکی او از این پس میان ما نیست سوگواریم و زانوی غم بغل گرفته ایم. رضوان خداوند بر او باد.
سید محمد تقی علوی
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد
******************************************************************************************************************

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون”

“هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند.”
[سوره مبارکه آل عمران – آیه ۱۶۹]

آری، آری، جان خود در تیر کرد آرش
کار صدها صدهزار تیغه‌ی شمشیر کرد آرش

امروز که امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا و همراهی مزدوران محلی اش اسرائیل و عربستان آرشی دیگر از ایران زمین را قربانی کینه دیرینه خود کرده اند، باید بدانند که در این خاک از هر قطره خون “سردار شهید قاسم سلیمانی” هزاران آرش دیگر برخواهد رست که دوباره کمان برخواهند داشت و جان خود را برای حفاظت از ایران در تیر خواهند کرد.

شهادت سردار رشید ایران و اسلام، “سردار شهید قاسم سلیمانی” را خدمت ملت شریف ایران، خانواده گرانقدر ایشان و رهبر معظم انقلاب تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
سربازکوچک نظام ابوالحسن فروغی رئیس اداره پست شهرستان بویراحمد

*********************************************************************************************************************

در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیتی صادر کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان متن پیام تسلیت بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
《مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا 》

شهادت حاج قاسم سلیمانی سردار سرافراز اسلام و بزرگ‌ مرد میدان نبرد با تروریسم و جمعی از یارانش بویژه مجاهد بزرگ اسلام ابومهدی المهندس را به محضر حضرت ولی عصر(روحی و ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، یاران و همرزمانشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم.

حاج قاسم سلیمانی از یادگاران دوران دفاع مقدس، همه‌ی عمر را به جهاد در راه خدا در جبهه‌ی حق علیه باطل و دفاع از ایران اسلامی گذراند و شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ و از خودگذشتگی او بود. بی‌شک خون پاک او جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد بخشید.

رشادت و مجاهدت این سردار بزرگ و پرافتخار، به عنوان نماد مکتب اسلام و اسوه‌ی غیرت ‌ایرانی نزد پیشتازان به یادگار خواهد ماند.

خباثت و پلیدی تروریست های آمریکایی در ترور قهرمان مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در عالم سردار سلیمانی بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر می کند و در ادامه ریشه ظلم و تروریست را در این کره خاکی خواهد خشکاند.

سید هاشم موسوی جهان آباد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

*********************************************************************************************************************

پیام مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت شهادت سرداربزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی

بسم رب الشهداء و الصدیقین
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
شهادت سردار بزرگ اسلام سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر امام زمان (عج), مقام معظم رهبری , ملت شریف ایران و خانواده شهید بزرگوار تسلیت و تهنیت عرض میکنم .
بدون شک حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب عاشوری و مدافع بی باک حرم های اهل بیت عصمت و طهارت بود که همواره شهادت در این مسیر را آرزو می کرد .
سردار رشید اسلام به خواسته خود که همانا شهادت بود رسید ولی به فضل الهی رفتنش همانند صاعقه ای ویرانگر بر سر عاملان این جنایت فرود خواهد آمد و صد البته سبب نفرت عظیم علیه آمریکا و همدستان او خواهد شد .
بارش خون پاک سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس , خون مسلمانان و شیعیان را به جوش آورده و موجب همدلی و عزم راسخ رزمندگان اسلام در تمام نقاط جهان خواهد شد .
اینجانب به نمایندگی از طرف کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد شهادت غرور انگیز فرزند و قهرمان ملی ایران را تبریک و تسلیت می نمایم .

لطف الله مسعودی
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد

*********************************************************************************************************************

پیام تسلیت مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
من المومنین رجال صدقوا ما عاهد والله علیه
سخن گفتن از مردی که تمام عمر خود را در گمنامی و مجاهدت های خاموش گذرانده به یقین کار آسانی نیست سال ها باید بگذرد تا کسانی پیدا شوند و بتوانند برخی نقاط ناشناخته ، کارنامه درخشان این مجاهد نستوه را برای افکار عمومی آشکار کنند تا شاید از آن طریق بهتر بدانیم حقایق پنهان از مجاهدت این فرمانده دلیر و شجاع سپاه اسلام را درک کنیم،
شهادت پاداش انسانهای بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی است که نمونه جهاد فی سبیل الله است،
اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن جهاد بزرگ سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (مدظله العالی)نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم بزرگ ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تبریک وتسلیت میگویم،

*********************************************************************************************************************

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

چه نیک گفته اند که شهادت هنر مردان خداست. سردار رشید اسلام و ایران، حاج قاسم سلیمانی، پس از یک عمر مجاهدت در راه دفاع از اسلام , انقلاب و میهن به آنچه تمامی رهروان راه سیدالشهداء (ع) آرزو می کنند رسید و با خون خود راه عزت و اقتدار در مقابل دشمنان اسلام و ایران را از همیشه روشن تر ساخت.
شهادت کمترین هدیه بارگاه ربانی به سردار رشید اسلام , حاج قاسم سلیمانی برای سالها پایمردی در این راه است.
بی شک نام بزرگمردانی همچون سردارشهید قاسم سلیمانی در تاریخ انقلاب ماندگار است.
روح آن قهرمان ملى مردم ایران و اسطوره صلابت و مقاومت شاد و راهش پر رهرو باد.

پیروز کرمی
مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد

*********************************************************************************************************************

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست تروریست‌های آمریکایی را تسلیت گفت.

در متن پیام مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان آمده است:

من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

سخن گفتن از مردی که تمام عمر خود را در گمنامی و مجاهدت‌های خاموش گذرانده به یقین کار آسانی نیست، سال‌ها باید بگذرد تا کسانی پیدا شوند و بتوانند برخی از نقاط ناشناخته کارنامه درخشان این مجاهد نستوه را برای افکار عمومی آشکار کنند تا شاید از آن طریق بهتر بدانیم حقایق پنهان از مجاهدت‌های این فرمانده دلیر و شجاع سپاه اسلام را درک کنیم.

با این وصف شهادت پاداش انسان‌های بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی است کسی که نمونه واقعی جهاد فی سبیل الله بود و خداوند مهربان نیز مزد تلاش چهل ساله اش را شهادت قرار داد.

خباثت و پلیدی تروریست های آمریکایی در ترور قهرمان مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در عالم سردار سلیمانی بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر می کند و در ادامه ریشه ظلم و تروریست را در این کره خاکی خواهد خشکاند.

اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن مجاهد بزرگ، سردار سرفراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (مدظله العالی)، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می گویم.

*********************************************************************************************************************

رحمن خادم مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست تروریست‌های آمریکایی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در متن پیام آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم

من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگ‌مردی در تاریخ معاصر ایران بود که تمام عمر خود را صرف مجاهدت در راه خدا، سربازی ولایت و حفظ امنیت ایران عزیزمان کرد و در نهایت هم به آن‌چه لیاقت و استحقاقش را داشت رسید و در اوج صلابت و محبوبیت، به خیل عظیم یاران شهیدش پیوست.
انقلاب اسلامی و ملت سلحشور ایران به خون شهدای سرافراز خود، استوار است و شهادت سردار سلیمانی و یارانش، این استواری را دوچندان خواهد کرد.
خباثت و پلیدی تروریست های آمریکایی در ترور قهرمان مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در عالم سردار سلیمانی بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر می کند و در ادامه ریشه ظلم و تروریست را در این کره خاکی خواهد خشکاند.

اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن مجاهد بزرگ، سردار سرفراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (مدظله العالی)، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی و مردم ولایتمدار و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
من الله التوفیق
رحمن خادم مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد

********************************************************************************************************************

سردار دلها با نثار جان خودخونی دوباره به رگهای اسلام تزریق کرد.
اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله وانا الیه راجعون،
شهادت سردار سرافراز ورشید اسلام سپهبد،حاج قاسم سلیمانی ویارانش را محضرحضرت ولی عصر(عج) مقام معظم رهبری ،ملت شریف ایران خانواده محترم و همه دوستداران آن بزرگوار و هم استانیهای عزیز بخصوص سبز جامگان حریم ولایت وامنیت تبریک وتسلیت عرض می کنم، سردار دلها با نثار جان خودخونی دوباره به رگهای اسلام تزریق کرد،یقینا فقط جان دادن در راه خدا که آرزوی دیرینه ایشان بود ،میتوانست بهایی در مقابل جان فشانیهای این سردار سرافراز وطن باشد ،که به تبعیت از ولایت وادامه دهنده راه سرور وسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین درخت اسلام و انقلاب را سیرآب کرد ،سردار سرافراز سپاه اسلام با اهدای جان خودبه خاطر دفاع از ارزشهای اسلام یکبار دیگربه ما درس اقتدار عزت ،سرافرازی ، مقاومت وآزادگی داد تا با هوشیاری ،صلابت وبصیرت جان خود را فدای رهبری،امنیت واقتدار جامعه اسلامی، وارزشهای اسلام ناب محمدی کنیم .روحش شاد ویادش گرامی باد.
مصیب حیدری
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)منطقه یک یاسوج

 

در حال تکیمل شدن…..

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.