تجلیل از حقوق دان کهگیلویه وبویراحمدی در همایش بین المللی برگزیدگان مسئولیت پذیری

از حقوق دان جوان کهگیلویه و بویراحمدی در همایش بین المللی برگزیدگان مسئولیت پذیری تجلیل شد به گزارش پیک ملت ، در نهمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجلیل از برگزیدگان حوزه مسئولیت‌پذیری اجتماعی از سعید جریده اصل به عنوان “حقوق دان شاخص ملی مسئولیت پذیر اجتماعی” تجلیل به عمل آمد. این همایش

کد خبر : 1277
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۵:۱۱
تجلیل از حقوق دان کهگیلویه وبویراحمدی در همایش بین المللی برگزیدگان مسئولیت پذیری

از حقوق دان جوان کهگیلویه و بویراحمدی در همایش بین المللی برگزیدگان مسئولیت پذیری تجلیل شد
به گزارش پیک ملت ، در نهمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجلیل از برگزیدگان حوزه مسئولیت‌پذیری اجتماعی از سعید جریده اصل به عنوان “حقوق دان شاخص ملی مسئولیت پذیر اجتماعی” تجلیل به عمل آمد.
این همایش ملی در تاریخ ۸ دی ماه ۱۳۹۸ با حضور مقامات کشوری و شرکت گسترده اقشار مختلف مردم در سالن اصلی همایش های برج میلاد تهران برای تقدیر از چهره های شاخص ملی در حوزه فعالیت های مختلف اجتماعی برگزار گردید.
گفتنی است سعید جریده اصل از فرزندان شایسته کهگیلویه و بویراحمد می باشد که به پاس فعالیتهای اجتماعی ارزنده شان به عنوان”حقوق دان شاخص ملی مسئولیت پذیر اجتماعی” توسط مقامات کشوری مورد قدردانی و تجلیل قرار گرفت.
لازم به ذکر است سعید جریده اصل از فرزندان شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد که در حال حاضر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان از توابع استان چهارمحال و بختیاری را برعهده دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.