مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه وبویراحمدعنوان کرد: پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه ساختمان اداره امور مالیاتی استان

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد از پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی پروژه دردست اجرای این اداره کل در یاسوج خبرداد و افزود: با ساخت این طرح مشکل کمبود فضای فیزیکی این اداره کل رفع خواهد شد . به گزارش پیک ملت ، مدیرکل امور اقتصادی ودارایی کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از روند ساخت ساختمان در

کد خبر : 1140
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۶:۴۵
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه وبویراحمدعنوان کرد: پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه ساختمان اداره امور مالیاتی استان

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد از پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی پروژه دردست اجرای این اداره کل در یاسوج خبرداد و افزود: با ساخت این طرح مشکل کمبود فضای فیزیکی این اداره کل رفع خواهد شد .

به گزارش پیک ملت ، مدیرکل امور اقتصادی ودارایی کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از روند ساخت ساختمان در دست اجرای اداره کل امور مالیاتی استان، از تلاش مجموعه مالیاتی درتحقق ۱۰۰درصدی مالیات مصوب هشت ماه نخست سال جاری این استان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی، غضنفر آرام به نقش مالیات در تامین منابع پایدار مورد نیاز کشور اشاره کرد وگفت که مجموعه مالیاتی برای تحقق این مهم دراین استان با تلاش مضاعف درحال کار و فعالیت هستند. وی تحقق درآمدهای استانی در هشت ماه نخست سال جاری را ۹۲درصد اعلام کرد و گفت اگرچه تامین منابع پایدار استانی به روند توسعه استان کمک خواهد کرد اما برخی دستگاهها موفق به تامین کامل درآمدهای محوله نشده اند.

مدیرکل امور اقتصادی ودارایی از رعایت اصول مهندسی ساخت این سازه تقدیرکرد وخواستار نظارت مستمر برمراحل ساخت پروژه برای اجرای کیفی آن شد.

محمدعلی غفاری در بازدید با بیان اینکه روند اجرای طرح همراه با نظارت مستمر و رعایت اصول فنی است، تصریح کرد که توسعه کمی و کیفی امکانات زیرساختی،فضای اداری مناسب و پیشبرد اهداف مالیاتی مصوب همراه با مشتری مداری از اولویت های اداره کل امور مالیاتی است .

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.