معاون اقتصادی وزیر کشور به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

  بابک دین پرست، معاون اقتصادی وزیر کشور روزهای سه شنبه و چهارشنبه مهمان مردم کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود. به گزارش پیک ملت ، بابک‌ دین پرست در سفری دو روزە بە استان کهگیلویه و بویراحمد طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۳ و ۴ دی ماه روزهای کاری پر ترافیکی را در این

کد خبر : 1128
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
معاون اقتصادی وزیر کشور به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

 

بابک دین پرست، معاون اقتصادی وزیر کشور روزهای سه شنبه و چهارشنبه مهمان مردم کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

به گزارش پیک ملت ، بابک‌ دین پرست در سفری دو روزە بە استان کهگیلویه و بویراحمد طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۳ و ۴ دی ماه روزهای کاری پر ترافیکی را در این استان پیش رو خواهد داشت.

سید حشمت الله صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص،اظهار داشت: وی بعد از ورود بە استان بە همراە کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی از تعدادی از طرح های صنعتی در حال اجرا و همچنین واحدهای صنعتی بزرگ اثرگذار در تولید و اشتغال و همچنین واحدهای صنعتی بزرگ نیمه فعال در شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه بازدید خواهد داشت.

وی افزود: بازدید از فسفات چرام، آجر دهدشت، مجتمع گیاهان دارویی باشت و مجتمع روغن نباتی گچساران، شرکت آسه یاسوج، سایت نمایشگاه دائمی یاسوج، شرکت طبیعت زنده و همچنین کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج از برنامه هایی که برای سفر معاون اقتصادی وزیر تدارک دیده شده است.

معاون اقتصادی استاندار گفت: شرکت در نشست های ستاد اقتصاد مقاومتی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به صورت مشترک از دیگر برنامه هایی خواهد بود که با حضور معاون اقتصادی وزیر در یاسوج برگزار می شود‌.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.