جذب ۳۳۴ آموزشیار نهضت در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۳۳۴ نیروی آموزش دهنده نهضت سوادآموزی به سیستم آموزش و پرورش وارد شد. به گزارش پیک ملت ، سید حمدالله خواهش‌نیک امروز در شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان در فرمانداری دهدشت اظهار داشت: بر اساس مستندات مکتوب نخستین معلم پیشنهاد دهنده نهضت سوادآموزی در

کد خبر : 1098
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
جذب ۳۳۴ آموزشیار نهضت در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۳۳۴ نیروی آموزش دهنده نهضت سوادآموزی به سیستم آموزش و پرورش وارد شد.

به گزارش پیک ملت ، سید حمدالله خواهش‌نیک امروز در شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان در فرمانداری دهدشت اظهار داشت: بر اساس مستندات مکتوب نخستین معلم پیشنهاد دهنده نهضت سوادآموزی در کشور شهید نوروزعلی جلیل‌پور از گچساران بود که در تاریخ ۱۰ بهمن ۵۸ پیشنهاد خود را به نخست وزیر دولت موقت ارائه داد.

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان ۱۱ شهید نهضت سوادآموزی تقدیم کرده است.

وی با اشاره به تاریخچه نهضت سوادآموزی در استان گفت: بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ نرخ باسوادی گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال در این استان ۹۲٫۷ درصد بوده است.

خواهش‌نیک گفت: ۱۶ هزار و ۱۸۶  نفر در فعالیت‌های مکمل سوادآموزی در استان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد رتبه دوم سوادآموزی کشور در بین ۲۰ شاخص ارزیابی شده را کسب کرده است، هدف راهبری نهضت سوادآموزی را فعالیت‌ و نظارت برای تحقق اهداف اعلام کرد.

این مسؤول با اشاره به سطح کیفی خدمات آموزشیاران نهضت گفت: امسال  ۳۳۴ نیروی آموزش دهنده نهضت سوادآموزی به سیستم آموزش و پرورش وارد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.