۷ سایت همراه اول در شهرستان دنا راه اندازی می شود/مشکلات ارتباطی سی سخت مرتفع می شود

پیک ملت؛ مدیرمخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمدبه همراه جمعی از مدیران وروسای مخابرات منطقه برای پیگیری مسائل ، مشکلات مخابراتی و ارتباطی تلفن ثابت و همراه بادکتر عباس رسولی فرماندارشهرستان دنا دیدار و گفت و گو کردند. به گزارش پیک ملت؛.به نقل از روابط عمومی مخابرات، رئیس شورای اداری شهرستان دنا در این دیدارضمن عرض خیر

کد خبر : 44651
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸
۷ سایت همراه اول در شهرستان دنا راه اندازی می شود/مشکلات ارتباطی سی سخت مرتفع می شود

پیک ملت؛ مدیرمخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمدبه همراه جمعی از مدیران وروسای مخابرات منطقه برای پیگیری مسائل ، مشکلات مخابراتی و ارتباطی تلفن ثابت و همراه بادکتر عباس رسولی فرماندارشهرستان دنا دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش پیک ملت؛.به نقل از روابط عمومی مخابرات، رئیس شورای اداری شهرستان دنا در این دیدارضمن عرض خیر مقدم به تشریح وضعیت و مشکلات ارتباطی مردم در نقاط مختلف شهر پرداخت.
رسولی در این نشست صمیمی گفت : یکی از اصلی ترین لوازم و پیش نیازهای توسعه پایدار در دنیای امروز بهبود و ارتقای شاخص های مخابراتی و ارتباطی است.
وی در ادامه گفت : امروز توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان زیرساخت تمام بخش های کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است
فرماندار دنا درپایان به مشکلات تلفن های‌ ثابت و همراه و اختلال اینترنت در روستاهای شهرستان و برخی نقاط شهری به ویژه نقاط کور اشاره و خواستار رفع دغدغه های موجود شد.

خالق پناه مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار با تقدیرازحسن اعتماد استاندار کهگیلویه وبویراجمد به مدیروجوانی خوشنام برای سپردن سکان فرمانداری دنا گفت : با شناختی که از دکتر رسولی دارم آینده بسیار خوبی را برای این شهرستان متصورم و یقین دارم با برنامه ریزی های علمی ومدون ونگاه توسعه گرایانه فرماندار خوشنام وعملگرا، شهرستان دنا قطب اصلی صنعت گردشگری خواهد شدو مخابرات نیز جهت تحقق برنامه ها وتوسعه این شهرستان همراه وهمگام خواهد بود
مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به اقدامات انجام پذیرفته شده در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تعداد 41سایت موبایل در این شهرستان وجود دارد که 35سایت آن فول تکنولوژی است وجهت ارتقاء وبهبود ارتباطات پنج سایت موبایل در روستاهای احمد غریب ،برایی ،درب کلات ، کره علیاوکته پاتاوه در روزهای آینده به پیمانکارواگذار یا راه اندازی خواهد شد.

خالق پناه خاطر نشان کرد ؛ دو روستای امیرآباد ودهنو سی سخت دارای مشکلات ارتباطی واینترنتی است ، پیگیری های لازم جهت راه اندازی دوسایت انجام شده و ان شاءالله به محض اعلام به استان ، فرایندعملیات اجرایی آنها انجام خواهد گرفت .

وی با اشاره به تقویت پوشش ارتباطی شهر سی سخت گفت : سایت موبایل واقع در دبیرستان معرفت افزایش ارتفاع دکل آن انجام و سایت موبایل مرکز سی سخت نیز در پروژه ارتفاع وتعویض دکل قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.