آموزش ۳۰۰ حرفه مختلف در سازمان فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد

  پیک ملت؛ مدیر کل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سازمان در ۳۰۰ حرفه و رشته مختلف به علاقمندان آموزش‌های لازم را ارائه می‌کند. به گزارش پیک ملت؛  هدایت در نشست شورای مهارت استان افزود: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۲۵ هزار نفر دردوره‌های مختلف آموزشی این سازمان شرکت

کد خبر : 39929
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
آموزش ۳۰۰ حرفه مختلف در سازمان فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد

 

پیک ملت؛ مدیر کل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سازمان در ۳۰۰ حرفه و رشته مختلف به علاقمندان آموزش‌های لازم را ارائه می‌کند.

به گزارش پیک ملت؛  هدایت در نشست شورای مهارت استان افزود: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۲۵ هزار نفر دردوره‌های مختلف آموزشی این سازمان شرکت کردند.

 

وی اضافه کرد: در مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای استان همزمان با طرح ملی مهارت افزایی، آموزش‌ های لازم در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر برای ۱۹ گروه هدف، ارائه می‌شود.

 

هدایت با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۱ مرکزآموزشی دولتی و ۱۴۰ آموزشگاه خصوصی در استان، مهارت‌ های مورد نیاز جامعه هدف را آموزش می‌دهند گفت: آموزش‌ های مهارتی در این مراکز برای دانشجویان، دانش آموزان، روستائیان، زندانیان، کارمندان و سربازان اجرا می‌شود.

 

مدیر کل سازمان فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به مشکلات آموزشی این سازمان گفت: مهمترین مشکل مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای موازی کاری برخی از دستگاه‌ های دولتی است که بدون آموزش گواهینامه مهارت صادر می‌کنند.

هدایت با اشاره به مشکل کمبود اعتبارات این سازمان افزود: با توجه به این که آموزش‌ ها باید به روز باشد، کمبود اعتبارلازم برای بهسازی و نوسازی تجهیزات و خرید مواد مصرفی، کیفیت آموزش‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.