از ۲۵ اسفند تا ۴ فروردین؛ اسکان بیش از ۵۱ هزار گردشگر در مراکز اقامتی کهگیلویه و بویراحمد

پیک ملت،  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲ هزار و ۴۷ نفر در ۴ فروردین ماه در هتل‌ها و اقامتگاه‌های استان اسکان یافتند. به گزارش پیک ملت، سعید طالبیان پور افزود: از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۱ تا روز ۴ فروردین امسال ۲۶۳ هزار و ۷۵۱ گردشگر از اماکن تفریحی،

کد خبر : 35486
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
از ۲۵ اسفند تا ۴ فروردین؛ اسکان بیش از ۵۱ هزار گردشگر در مراکز اقامتی کهگیلویه و بویراحمد

پیک ملت،  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲ هزار و ۴۷ نفر در ۴ فروردین ماه در هتل‌ها و اقامتگاه‌های استان اسکان یافتند.

به گزارش پیک ملت، سعید طالبیان پور افزود: از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۱ تا روز ۴ فروردین امسال ۲۶۳ هزار و ۷۵۱ گردشگر از اماکن تفریحی، گردشگری و زیارتی و تاریخی کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند که از این تعداد از ۵۱ هزار و ۵۵۲ مسافر در مرکز اقامتی استان اسکان یافتند.
طالبیان پور با بیان اینکه در روز چهارم فروردین ۸۰ هزار و ۲۴۹ گردشگر از اماکن و مناطق تفریحی، گردشگری ، زیارتی و تاریخی استان بازدید کردند افزود: از این تعداد ۱۲ هزار و ۴۷ نفر در مراکز اقامتی کهگیلویه و بویراحمد اقامت کردند.
وی اضافه کرد: در این بازدید‌ها به‌منظور خدمت‌رسانی مطلوب به گردشگران و مسافران، نحوه ارایه خدمات مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی شامل نمازخانه ها، سرویس‌های بهداشتی، بهداشت محیط، غرفه‌های فروش مواد غذایی و سالن‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.