مدارس ابتدایی یاسوج و حومه تا پایان هفته تعطیل شد

پیک ملت، رئیس اداره آموزش و پرورش بویراحمد گفت: مدارس ابتدایی و مهد کودک‌ها و پیش دبستانی‌های یاسوج تا آخر هفته تعطیل شد. به گزارش پیک ملت، کوروش دلشاد در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با اشاره به نشست ستاد کرونا استانی و تصمیمات اتخاذ شده اظهار کرد: بنا به دلیل وضعیتی که اکنون در

کد خبر : 27665
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۱۹
مدارس ابتدایی یاسوج و حومه تا پایان هفته تعطیل شد

پیک ملت، رئیس اداره آموزش و پرورش بویراحمد گفت: مدارس ابتدایی و مهد کودک‌ها و پیش دبستانی‌های یاسوج تا آخر هفته تعطیل شد.

به گزارش پیک ملت، کوروش دلشاد در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با اشاره به نشست ستاد کرونا استانی و تصمیمات اتخاذ شده اظهار کرد: بنا به دلیل وضعیتی که اکنون در شهرستان بویراحمد و بخصوص شهر یاسوج و حومه آن داریم تصمیم جدیدی برای ادامه فعالیت مدارس این شهرستان گرفته شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: با توجه به جمیع جهات و همچنین با بررسی وضعیت موجود ویروس کرونا و با همفکری ستاد کرونا مدارس شهر یاسوج و حومه یعنی از گوشه تا سراب‌تاوه از فردا تا آخر هفته تعطیل خواهد بود.

وی گفت: این تعطیلی تنها برای مدارس شهر یاسوج و حومه آن بوده و هیچ کدام از روستاها شامل آن نمی‌شوند.

این مسئول افزود: این تعطیلی تنها شامل مدارس ابتدایی، و مهد کودک‌ها و پیش دبستانی‌ها خواهد بود و بقیه مقاطع را شامل نخواهد شد.

وی افزود؛ تمامی کلاسها در فضای مجازی(شاد) صورت گیرد و‌مدیران محترم و معاونین و عوامل اجرایی این مدارس
(مهد کودک ها ، پیش دبستانی ها ، مدارس ابتدایی ، شهر یاسوج و حومه ) باید در مدرسه حضور داشته باشند تدریس همکاران آموزشی را درفضای مجازی نظارت نمایند مگر همکاری که درگیر کرونا شده باشند.
این مسئول همچنین افزود؛ تاکید میگردد که این تصمیم شامل مدارس روستایی نمی‌گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.