نجات جان پرنده مهاجر گرفتار شده در فاضلاب شهرستان بویراحمد توسط تیم آتش نشانی

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: تیم امداد رسانی بدون هیچ گونه آسیبی پرنده گرفتار شده در فاضلاب را بیرون کشیدند و پرنده  پس از تائید سلامتی آن توسط دامپزشک به دامان طبیعت بازگشت . به گزارش پیک ملت به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد – امروزه با تمام نامهربانی هایی

کد خبر : 9765
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۷:۴۵
نجات جان پرنده مهاجر گرفتار شده در فاضلاب شهرستان بویراحمد توسط تیم آتش نشانی

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: تیم امداد رسانی بدون هیچ گونه آسیبی پرنده گرفتار شده در فاضلاب را بیرون کشیدند و پرنده  پس از تائید سلامتی آن توسط دامپزشک به دامان طبیعت بازگشت .

به گزارش پیک ملت به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد  امروزه با تمام نامهربانی هایی که برخی از ما با طبیعت ، پرندگان و حیوانات داریم ، کسانی هستند که دل به حال آنها می سوزانند .

براساس این گزارش ، سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ، صبح امروز چهارشنبه ۲۲ مرداد  خبر از نجات یک قطعه فلامینگو گرفتار شده در فاضلاب شهرستان بویراحمد داد و گفت: یک قطعه پرنده فلامینگوی مهاجر که درلجن تصفیه خانه اتفاقات فاضلاب  شهرستان بویراحمد گرفتار شده بود با کمک تیم آتش نشانی و آب و فاضلاب بطور سالم به بیرون کشیده شد .
هاشمی ضمن تشکر از اقدام آتش نشانی و آب و فاضلاب در نجات این گونه مهاجر گفت : پرنده بصورت سالم بیرون کشیده شد و پس از شستشو و ضدعفونی شدن آن توسط تیم های شهرداری و آتش نشانی به مرکز تیمارداری در شهرستان دنا منتقل شد .
وی افزود: پس از تیمارداری چند روزه و تائید سلامت آن توسط دامپزشک،  این پرنده بار دیگر به دامان طبیعت باز خواهد گشت .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.